کد خبر : 1280283 | 14 آبان 1394 ساعت 00:08 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی روحیه بخش چلسی مقابل دینامو کیف

چلسی با پیروزی 2-1 مقابل دیناموکیف، امیدهایش برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان را افزایش داد.

پیروزی روحیه بخش چلسی مقابل دینامو کیف
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو که نتایج ضعیف هفته های اخیر شرایط را برای شان حسابی بحرانی کرده بود، در دیدار امشب توانستند حریف اوکراینی را شکست بدهند و در رتبه گروه شان قرار بگیرند.
چلسی بازی را بهتر آغاز کرد اما دفاع فشرده تیم اوکراینی اجازه خلق موقعیت جدی را از این تیم گرفته بود. تا اینکه در دقیقه 33، سرانجام قفل دروازه دینامو باز شد.
حرکت خوب ویلیان از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، با ضربه سر رو به عقب دراگوویچ، به گل اول بازی تبدیل شد.
تیم میهمان می توانست خیلی زود به گل تساوی برسد اما ضربه گونزالس از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت. در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری 1-0 چلسی به پایان رسید.
دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و هر حمله یک تیم، با حمله خطرناک تیم حریف پاسخ داده می شد. این روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 77، دراگوویچ دروازه چلسی را باز کرد و کار را به تساوی کشید. ارسال یارمولنکو روی دروازه چلسی، روی اشتباه بگوویچ به دراگوویچ رسید و او هم گل مساوی تیمش را به ثمر رساند.
آبی ها که دوست نداشتند در این دیدار خانگی امتیاز از دست بدهند، خیلی زود حملات شان را از سر گرفتند و ویلیان در دقیقه 83، بار دیگر تیمش را پیش انداخت.
اعلام یک ضربه آزاد پشت محوطه دینامو، این فرصت را در اختیار ویلیان قرار داد تا با ضربه ای تماشایی، کار را تمام کند.
در دقایق باقی مانده دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی تلاش کردند اما در نهایت این دیدار با پیروزی 2-1 آبی ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها