کد خبر : 1279069 | 09 آبان 1394 ساعت 19:24 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار منچسترسیتی برابر نوریچ

منچسترسیتی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-1 نوریچ را از پیش رو بردارد.

پیروزی دشوار منچسترسیتی برابر نوریچ
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مانوئل پیگرینی در یک دیدار پر حادثه، در نهایت توانستند نوریچ را از پیش رو بردارند و جایگاه شان در صدر جدول لیگ برتر را حفظ کنند.
سیتی در نیمه اول برتری کاملی بر حریف داشت و موقعیت های زیادی روی دروازه نوریچ ایجاد کرد اما هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.
حملات سیتی در نیمه دوم دنبال شد و سرانجام در دقیقه 67، نیکلاس اوتامندی قفل دروازه نوریچ را باز کرد. روی ضربه کرنر کوین دی بروین بود که اوتامندی بالاتر از مدافعان حریف، با ضربه سری تماشایی، حساب کار را 1-0 کرد.
در حالی که سیتی به دنبال زدن گل های بعدی بود، نوریچ در دقیقه 83 به گل تساوی رسید. دفع ناقص هارت روی ارسال بردی، این فرصت را برای کامرون ژروم ایجاد کرد تا کار را به تساوی بکشد.
اما این پایان کار نبود و سیتی در دقیقه 89 به گل مساوی رسید. خطای پنالتی تعمدی راسل مارتین روی ضربه استرلینگ، یک کارت قرمز برای این بازیکن و یک پنالتی برای سیتی به همراه داشت. یحیی توره پشت ضربه قرار گرفت و بار دیگر سیتی را پیش انداخت.
در دقایق تلف شده زیاد نیمه دوم این دیدار، منچسترسیتی بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شد اما این بار ضربه الکساندر کولاروف تبدیل به گل نشد و سیتی با همان نتیجه 2-1 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها