کد خبر : 1564562 | 06 آبان 1397 ساعت 18:00 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمید درخشان:

دایی باید شان مکتب پرسپولیس را حفظ می‌کرد

اتفاقات پایان بازی دو تیم پرسپولیس و سایپا و درگیری‌های بین بازیکنان و کادرفنی با واکنش حمید درخشان همراه شد.

دایی باید شان مکتب پرسپولیس را حفظ می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی حساس این تیم برابر کاشیما آنتلرز گفت: صمیمانه‌ترین تبریک خودم را به بازیکنان غرورانگیز پرسپولیس می‌گویم و هم از آقای برانکو و هم بازیکنان تیم بابت این عملکرد تشکر می‌کنم. خوشحالم که آنها علیرغم تمام مشکلات با نمایشی فوق العاده کیفیت خود را به رخ رقبای قدرتمند کشیدند و قابل ستایش هستند.


وی ادامه داد: بازی سختی پیش روی پرسپولیس قرار دارد. فدراسیون اما مسلما در این شرایط می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. تیم در اوج مشکلات قرار دارد و این افتخار تنها مربوط به باشگاه پرسپولیس نیست و آبروی فوتبال ما در میان است. به نظرم آنها می‌توانستند بازی با سایپا را نیز به تعویق بیندازند، خصوصا در آن زمین و حساسیتی که وجود داشت. خوشحالم که حداقل مصدومیتی برای بازیکنان شکل نگرفت تا مشکلات چند برابر شود. بازیکنان فشار زیادی را در جدال با السد متحمل شده بودند و نیاز به ریکاوری و استراحت بیشتری داشتند.


سرمربی و بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه گفت: کار سختی مقابل کاشیما پیش رو تیم قرار دارد و مطمئنا آنها با تمام تعصب و توان غروربرانگیز خود به راه‌شان ادامه می‌دهند. با این حال برای موفقیت در این بازی مسائل مهمی باید در اختیار باشد که همانطور که گفتم باید ابتدا بازی با سایپا به تعویق می‌افتاد تا خستگی بازیکنان برطرف شود. مسافت زیادی تا ژاپن است و خستگی بازیکنان و ریکاوری و شرایط زمان و ... همه چیز در این بازی تاثیرگذار است که البته کادرفنی و پزشکی تیم کاملا از آن آگاه هستند. امیدوارم آنجا نمایش خوبی داشته باشند و بیشتر راه قهرمانی مربوط به نتیجه‌ای است که در خانه حریف کسب می‌کنند.


درخشان با اشاره به شرایط کاشیما گفت: کاشیما تفاوت زیادی با السد دارد. با این حال السد به نظرم یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا محسوب می‌شود که مقهور نمایش بی نقص بازیکنان پرسپولیس شد. کاشیما تیم کاملا تهاجمی است و آمار این تیم نیز هم این مساله را نشان می‌دهد. امیدوارم خط دفاعی ما همانند دیدارهای قبلی عملکرد خوبی داشته باشند. آنها در بازی آخر خود نیز عملکرد خوبی از خود به جا گذاشتند و کار آسانی پیش روی تیم پرسپولیس قرار ندارد.


سرمربی سابق پرسپولیس با اشاره به اتفاقات پایانی دیدار مقابل سایپا گفت: این اصلا رفتار مناسبی برای فوتبال ما نیست. نباید در این شرایط ذهن بازیکنان را درگیر کرد و با این حاشیه‌ساز در آستانه مهمترین بازی تاریخ فوتبال ایران طی سالیان اخیر آنها را با مشکل مواجه کرد. این مهمترین بازی پرسپولیس نه و مهمترین بازی فوتبال کشورمان محسوب می‌شود. اکنون پای اعتبار و آبروی فوتبال کشورمان در میان است.


درخشان در خصوص رفتار بوژیدار رادوشوویچ که معتقد بود کسی نباید به باشگاه پرسپولیس توهین کند و با حریف درگیر شود گفت: به شخصه می‌گویم هیچ بازیکن خارجی با این خصوصیت رفتاری در تاریخ باشگاه نداشتیم. کاملا مشخص است که این حرکات او کاملا دلی و صادقانه است. مگر چه ارتباطی با هوادار دارد که بخواهد برای آنها فیلم بازی کند. او از نظر فنی هم در دیدارهایی که به میدان رفته نمایش خوبی داشته است. البته من دقیقا نمی‌دانم چه اتفاقی در آن لحظات افتاد که باعث این درگیری شد. این در قاموس فوتبال نیست اما که به درگیری بپردازند. نباید در شرایط فعلی جو را برهم بزنند تا باشگاه و بازیکن در آستانه این بازی مهم به مشکل بربخورند.


وی با اشاره با رفتار علی دایی که در بطن درگیری حضور یافته بود گفت: مسلما بزرگترها باید در این لحظات خود را نشان دهند و سعی در آرام کردن بازیکنان جوان خود داشته باشند. البته ممکن است اینقدر فشار روی او بوده باشد که باعث شده در آن لحظه نتواند تصمیم درستی بگیرد. به هرحال هر آدمی یک ظرفیتی دارد و در آن لحظه خارج از ظرفیت او بوده است. ولی در نهایت این آدم برای ما قابل احترام است و باید در استادیوم برای او احترام قائل شد. اما کاش ایشان شان مکتب پرسپولیس و احترام هواداران که به خاطر نام پرسپولیس به او احترام می‌گذارند و تشویق هم کردند را حفظ می‌کرد.

دیدگاه‌ها