کد خبر : 1563513 | 02 آبان 1397 ساعت 16:46 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

برد برابر سپاهان؛ بیشتر از 3 امتیاز می‌ارزد

آبی های تهرانی برابر سپاهان با تمام انگیزه برای کسب سه امتیاز به میدان می روند زیرا این سه امتیاز برای تیم شفر اهمیت فوق العاده ای دارد.

برد برابر سپاهان؛ بیشتر از 3 امتیاز می‌ارزد

به گزارش "ورزش سه"، شکست دادن تیم های امیر قلعه نویی برای آبی های تهرانی همیشه اهمیت زیادی دارد و حالا این دیدار تبدیل به رقابت با سپاهان برای رسیدن به کورس قهرمانی شده است.


استقلالی ها در شرایطی برابر سپاهان قرار می گیرند که برخلاف تیم قلعه نویی شروع فوق العاده ای در لیگ برتر نداشتند اما حالا با دو برد پی در پی در لیگ، خود را به رده های بالایی نزدیک کرده اند.


حتی اگر سه امتیاز این مسابقه به حساب آبی های تهرانی واریز شود آنها باز هم به سپاهان در جدول نخواهند رسید اما شفر به خوبی می داند که 3 امتیاز این مسابقه و خارج کردن تیم قلعه نویی از مسیر نتیجه گیری در کنار اهمیت جدولی، می تواند استقلالی ها را با اعتماد به نفس مضاعفی در مسیر مسابقات لیگ برتر همراه کند.


آبی های تهرانی به اعتماد به نفس بالا برای موفقیت در لیگ نیاز دارند و این موفقیت با برتری برابر تیم های بالای جدولی راحت تر به دست می آید و به همین دلیل است که سه امتیاز رقابت با تیم قلعه نویی برای شفر اهمیت زیادی دارد.

دیدگاه‌ها