کد خبر : 1553837 | 24 شهریور 1397 ساعت 10:09 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت سوزی های ملوان و عذرخواهی پورغلامی

اگر چه ملوان دیروز در ال گیلانو باخت و از جدول بازی های حذفی کنار رفت اما ارایه گر بازی خوبی در این دیدار بود و حتی می توانست در جریان نود دقیقه بازی برنده این دیدار باشد.

به گزارش "ورزش سه"، ملوان در جریان بازی صاحب موقعیت های خوبی برای گلزنی شد اما قدر فرصت ها را ندانست و در نهایت روی پنالتی که محمد غلامی زد نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد و از این پس دیگر دغدغه ای به نام بازی های حذفی نخواهد داشت.


شاید که باید ملوان این باخت را به فال نیک بگیرد چرا که از این پس دیگر همه توان خود را خرج بازی های دسته اول خواهد کرد و مصدومیت ها احتمالی و هزینه های مازاد جام حذفی دیگر وجود ندارد که به تیم ملوان آسیب بزند. 

 

1336278

 


در پایان این بازی اما فرهاد پورغلامی از هواداران انزلی چی عذرخواهی کرد چون به خوبی می داند آنها روی باخت به تیم سپیدرود حساس هستند. 


بزرگ ترین چالش ملوان در این فصل از بازی ها 6 امتیاز منفی است. البته کادر فنی به خصوص فرهاد پورغلامی با این چالش کنار آمده اند و می کوشند با امتیاز گیری خوب کسر 6 امتیاز از حساب ملوان را کم رنگ کنند. 


دیروز ال گیلانو مثل همیشه درگیر یک اتفاق تلخ بود. درگیری هواداران دو تیم. درگیری که حتی می رفت داور وسط و کمک داور دوم بازی را هم دچار مصدومیت شدید کند اما هر آنچه بود به خیر گذشت. در بیرون از زمین البته هواداران دو تیم حسابی از خجالت هم در آمدند و کار چند نفر به بیمارستان کشیده شد.

دیدگاه‌ها