کد خبر : 1578814 | 04 دی 1397 ساعت 13:44 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرکارخانه مانع بزرگ انتقال

نکونام و پیکان؛ پشت تونل کندوان

شب گذشته کاپیتان سابق تیم ملی ایران در حالی محل مذاکره با مدیران پیکان را ترک کرد که به نظر می رسید اتفاقات به سمت و سوی مثبتی برای طرفین پیش نرفته است.

نکونام و پیکان؛ پشت تونل کندوان

به گزارش" ورزش سه" حضور جوادنکونام در برنامه نود شب گذشته می توانست تکلیف باشگاه پیکان را در نیم فصل دوم مشخص کند اما هیچ حرفی زده نشد تا وضعیت این باشگاه چند روز بعد از جدایی مجید جلالی همچنان در ابهام باشد.


با این وجود وقتی خبر رسید که نکونام با ناراحتی جلسه را ترک کرده مشخص است ماجرای مربیگری در پیکان کمی پیچیده تر از چیزی است که تصور می شود.

 


مدیرکارخانه مانع بزرگ نکو


گفته می شود مدیرکارخانه ایران خودرو بزرگترین مانع برسر راه حضور جوادنکونام در پیکان است. درباره  او که گفته می شود علاقمند جدی به فوتبال است مسایل مختلفی شنیده می شود. اول اینکه استقلالی است و معمولا مدیران و مربیانی که از خانواده استقلال و رنگ آبی باشند را انتخاب می کند. محمود شیعی مدیرعامل و حتی مجید جلالی نیز تمایلات رنگی آبی داشته و دارند و به نظر این یک شرط برای رسیدن به نیمکت پیکان تا زمان حضور این مدیریت باشد هرچند این خبر هم وجود دارد که ظرف یک ماه آینده کارخانه ایران خودرو با تغییر و تحولات اساسی در مدیریت کلانش روبرو شود. با این وجود اما نکونام یکی از ویژگیهای اصلی مدیرکارخانه را که آبی بودن است دارد اما موضوع دیگری که به آن اشاره می شود این است که مدیرکارخانه دوسال قبل که جلالی قصد داشت نکونام را به پیکان بیاورد مخالف اصلی و مانع حضور او بوده است. البته این ها تنها در حد گمانه ها و شایعات باقی می مانند اما آنچه می توان گویا در این زمان به آن اتکا کرد مخالف مدیرکارخانه ایران خودرو با انتقال نکونام است.

 


یحیی یا طهماسبی؟


حالا این خبر از پیکان به بیرون درز کرده که این باشگاه و در راس آن مدیرکارخانه ایران خودرو به دنبال جذب و انتقال یحیی گل محمدی از پدیده هستند. هرچند به نظر می رسد تغییراتی که در شرایط مالی پدیده ایجاد شد اکنون گل محمدی را ترغیب کرده که نیم فصل دوم را هم همراه پدیده صدرنشین باشد. اما با توجه به اینکه حضور نکونام و گل محمدی تا این لحظه منتفی به نظر می رسد محمدرضا طهماسبی سرپرست و بازیکن و کاپیتان سابق پیکان در حال حاضر هدایت موقت این تیم را به عهده گرفته  و شاید اگر همین روند ادامه پیدا کند این تیم نیم فصل دوم را با مربیگری او آغاز کند.

البته با توجه به حضور موفق گل‌محمدی در پدیده و نتایج فوق العاده یحیی بعید است که او را در نهایت در پیکان ببینیم و در این میان می توان گفت تنها گزینه جدی باشگاه پیکان علی اصغر مدیر روستا است که به نوعی از بدنه باشگاه پیکان محسوب می شود و پیش از این هم به عنوان بازیکن و هم کاپیتان و سرمربی با پیکان به موفقیت های قابل توجهی رسیده است.

دیدگاه‌ها