کد خبر : 1620298 | 06 تیر 1398 ساعت 12:13 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

کیپ تاون در برابر مشتری‌های ستاره 

اورلاندو پیریتس رقیب استقلال در جذب پاتوسی

یک باشگاه از کشور آفریقای جنوبی اعلام کرده است که در حال مذاکره با هافبک فصل پیش استقلال است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

اورلاندو پیریتس رقیب استقلال در جذب پاتوسی

به گزارش" ورزش سه" در روزهایی که استقلالی ها به دنبال توافق مجدد با آیاندا پاتوسی برای ادامه همکاری هستند این بازیکن مشتری جدیدی پیدا کرده است. امروز توئیتر POWERSPORT که اخبار مربوط به ورزش و فوتبال آفریقای جنوبی را منتشر می کند در توئیتی نوشت که تیم اورلاندو پیریتس از این کشور در حال مذاکره برای عقد قرارداد با گابادینهو مهانگو از کشور مالاوی و آیاندا پاتوسی بازیکن فصل پیش استقلال است. 


البته پاتوسی با باشگاه کیپ تاون افریقای جنوبی قرارداد دارد و باشگاه های اورلاندو پیریتس و استقلال علاوه بررضایت این بازیکن باید رضایت باشگاهی که با آن قرارداد دارد را نیست به دست بیاورند. درباره پاتوسی که فصل گذشته تنها 17 بازی برای استقلال انجام داد و یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم بود گفته می شود که آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی این تیم بعد تحلیل و بررسی هایش از باشگاه خواسته که این بازیکن را برای فصل آینده حفظ کند.


حالا باید دید با حضور رقیب جدید آیا رقابت برای جذب آن دشوارتر شده و کیپ تاون شرایط را برای جدایی سخت تر می کند یا اینکه استقلالی ها می توانند این هافبک 26 ساله را به خدمت بگیرند.

 

1415537

دیدگاه‌ها