کد خبر : 1622161 | 16 تیر 1398 ساعت 11:57 | 920 بازدید | 0 دیدگاه

سورپرایز بزرگ برانکو در جده

اسکار؛ هدیه تابستانی مالک الاهلی برای پروفسور

رئیس جدید باشگاه الاهلی که جزو پنج مرد پرنفوذ و متمول شهر جده قلمداد می شود در آغاز دوران ریاست خود قصد دارد سورپرایز بزرگی برای مربی کروات و طرفداران رقم بزند.

به گزارش "ورزش سه"، امیر منصور بن مشعل رئیس جدید باشگاه الاهلی با این وعده زمام امور را در دست گرفت که الاهلی را خیلی زود به جایگاه واقعی اش در جمع مدعیان قهرمانی عربستان و آسیا بازخواهد گرداند. او که جزو افراد پرنفوذ و متمول شهر جده قلمداد می شود در اولین گام توانست با برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات موفق باشگاه پرسپولیس ایران برای هدایت تیم به توافق برسد تا پروفسور این بار در بازگشت از زاگرب به جای تهران راهی جده شود.


رئیس جدید الاهلی اما تنها به این اتفاق بسنده نکرد تا جایی که چند روز پیش از اضافه شدن یک بازیکن بزرگ و صاحب نام دنیای فوتبال به سبزپوشان به عنوان سورپرایز تابستانی خبر داد. ستاره ای که منصور بن مشعل نامی از او به میان نیاورد اما به هواداران الاهلی وعده داد با اضافه شدن او به تیم ، کلاس جهانی به الاهلی تزریق خواهد شد.


یکی دو هفته قبل روزنامه عکاظ از تصمیم جنجالی هیات رئیسه جدید باشگاه الاهلی برای اختصاص بودجه 15 تا 20 میلیون دلاری برای خرید یک ستاره بزرگ و سرشناس به عنوان هدیه تابستانی برای طرفداران و مربی جدید باشگاه خبر داد و مدعی شد سه بازیکن نام آشنا و گران قیمت نیز گزینه شده اند تا یکی از آنها را برانکو ایوانکوویچ برای اضافه شدن به تیم انتخاب کند.


با گذشت مدت زمان کوتاهی حالا خبر می رسد برانکو هدیه خود از جمع سه گزینه را انتخاب و نام این بازیکن را به رئیس باشگاه داده است. رسانه های نزدیک به باشگاه الاهلی مدعی شدند این بازیکن کسی نیست جز اسکار ملی پوش سابق تیم ملی برزیل و بازیکن این روزهای شانگهای چین که بعد از سه فصل بازی در سرزمین اژدهای سرخ در پی ماجراجویی های جدیدی است.


به نوشته این منابع خبری باشگاه الاهلی گام های بزرگی در مذاکره برای عقد قرارداد با اسکار برزیلی برداشته و برای نهایی شدن این انتقال تنها توافق دو باشگاه سعودی و چینی باقی مانده است. بنا به این اخبار اسکار بر سر تمامی بندهای قرارداد خود با الاهلی توافق دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تا چند روز آینده به جمع شاگردان برانکو در جده اضافه خواهد شد تا الاهلی بزرگ ترین انتقال تاریخ خود را به ثبت برساند.

 

اسکار در الاهلی عربستان

دیدگاه‌ها