کد خبر : 1622149 | 16 تیر 1398 ساعت 11:06 | 890 بازدید | 0 دیدگاه

جلسه سرنوشت ساز در فدراسیون فوتبال

تکلیف لیگ برتر هفته آینده مشخص می شود

لیگ برتر به موقع برگزار می شود یا به طور جدی شاهد تعویق بازی های این فصل خواهیم بود؟

تکلیف لیگ برتر هفته آینده مشخص می شود

به گزارش "ورزش سه"، قرار است در اینباره هفته آینده جلسه مهمی در فدراسیون فوتبال برگزار شود تا در خصوص برگزاری بازی های لیگ برتر در فصل آینده تصمیم گیری شود. البته محمد رضا داورزنی معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان در جلسه ای که میزبان حیدربهاورند، رییس سازمان لیگ برتر بود از او خواست بازی های لیگ برتر را به موقع آغاز کند و تیم هایی که استادیوم های آنها شرایط خوبی ندارند در تهران یا یکی از شهرهای همجوار به میدان بروند.

 

محمود اسلامیان یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: باشگاه ها الزاماتی از جمله شماره گذاری و ورودی و خروجی های استادیوم دارند. باید شرایط طوری باشد که خدای ناکرده اتفاقات آخر فصل قبل رخ ندهد. امنیت و سلامت تماشاچی باید خوب باشد.»

 

محمود اسلامیان بدون اشاره به زمان دقیق آغاز بازی های لیگ برتر در فصل جدید خبر نوید بخشی داد. اینکه باشگاه ها در حال همکاری با فدراسیون فوتبال هستند. او هم چنین تاکید کرد که علاقمند است مشکلات حل شود و مشکلی در مسیر برگزاری بازی های لیگ برتر به وجود نیاید.

 

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم چنین گفت هفته آینده جلسه مهمی در فدراسیون فوتبال برگزار می شود و در خصوص برگزاری بازیهای لیگ برتر تصمیم گیری خواهد شد. نکته جالب صحبت های محمود اسلامیان که در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه مطرح شد این بود که سعید فتاحی محروم نیست! به واقع عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال با گفتن این جمله به رای کمیته اخلاق حمله کرد.

دیدگاه‌ها