کد خبر : 1620734 | 08 تیر 1398 ساعت 23:53 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

کاوه رضایی با گل برگشت

مهاجم ایرانی کلوب بروژ بلژیک بعد از سه ماه برای این تیم به میدان رفت و برابر تورهات گلزنی کرد.

کاوه رضایی با گل برگشت

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی بعد از فصل درخشانی که در شارلروا بلژیک داشت، در سال گذشته بخاطر آسیب دیدگی‌های پُرتعداد نتوانست در کلوب بروژ خودنمایی کند و علاوه بر غیبت در جریان مسابقات ژوپیر لیگ، در ۱۱ بازی پایانی فصل نیز دور از ترکیب تیمش بود.

 

کاوه رضایی که فصل گذشته تنها ۱۱ بازی برای کلوب بروژ انجام داد و یک گل به ثمر رساند، آخرین بار در هفته بیست و نهم ژوپیر لیگ بلژیک به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و پس از آن در سه مسابقه نیمکت‌نشین و در هشت دیدار هم بخاطر مصدومیت در لیست تیمش قرار نداشت.

او که بخاطر عملکرد دور از انتظار در کلوب بروژ و مصدومیت‌هایی که داشت، طی روزهای اخیر شایعه بازگشت‌اش به لیگ برتر ایران و استقلال مطرح شده بود، امشب پس از سه ماه و ۱۹ روز برای تیم بلژیکی در یک مسابقه دوستانه به میدان رفت و توانست نمایش خوبی ارائه کند.

 

کلوب بروژ در دومین بازی تدارکاتی پیش فصل، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم دِ ولودروم به مصاف تیم دسته سومی تارهوت رفت و همانند دیدار دوستانه اخیرش که به پیروزی ۹ بر یک رسیده بود، این بار هم توانست با نتیجه پُر گل ۷ بر یک حریف خود را شکست دهد.

 

کاوه رضایی در ابتدای این مسابقه جزو ترکیب کلوب بروژ نبود، اما از ابتدای نیمه دوم به بازی رفت و موفق شد در دقیقه ۶۲ گل پنجم تیمش برابر تارهوت را به ثمر برساند و بازگشت خوبی به میادین داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها