کد خبر : 1615156 | 11 خرداد 1398 ساعت 21:02 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار کاپیتان لیورپول؛ قوی نبودند فینالیست نمی‌شدند

جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول، به همبازیانش در مورد کیفیت بالای تاتنهام هشدار داد.

هشدار کاپیتان لیورپول؛ قوی نبودند فینالیست نمی‌شدند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شرایطی امشب در مادرید در فینال لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام خواهد رفت که فصل قبل در همین مرحله مغلوب رئال مادرید گشت و جوردن هندرسون با اشاره به تیم های قدرتمندی که مقابل تاتنهام در فصل جاری مغلوب شده اند، مدعی شد مرسی سایدی ها تجربه خوبی از فینال فصل قبل دارند.

 

جوردن هندرسون گفت: "ما از فینال لیگ قهرمانان سال قبل تجربه گرفتیم و حالا یک بار دیگر به این مرحله رسیده ایم. تاتنهام در این فصل لیگ قهرمانان عملکرد فوق العاده ای داشته و با ارائه نمایشی خوب موفق به غلبه بر تیم های بزرگی شده و ما باید مقابل این تیم فوتبال خوبی ارائه دهیم.

 

1404326

 

همه ما می دانیم تاتنهام چقدر تیم خوبی است و این دیدار یک فینال واقعا سخت خواهد بود، بنابراین ما باید آماده این مسابقه باشیم. ما باید با تمام توان در زمین حاضر شده و هر آنچه را داریم را تا لحظه پایانی و سوت داور نشان دهیم و اگر این اتفاق رخ نداد، دیگر فرصت پشیمانی وجود ندارد.

 

من فکر می کنم تاتنهام یک حریف بسیار خطرناک هستند و آنها تیم بسیار خوبی محسوب می شوند و اگر اینگونه نبود آنها نمی توانستند به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسند. رقبایی که در این رقابت ها مقابل تاتنهام شکست خورده اند کیفیت بالایی داشته اند و آنها یک سرمربی واقعا خوب نیز روی نیمکت دارند."

دیدگاه‌ها