کد خبر : 1616109 | 16 خرداد 1398 ساعت 22:10 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

به زودی کلاس‌های مربیگری را می گذرانم؛

حیدری: ویلموتس نشان داد تیمی تهاجمی می سازد

مدافع پیشین تیم ملی از عملکرد ملی پوشان در نخستین حضور مارک ویلموتس تمجید کرد.

حیدری: ویلموتس نشان داد تیمی تهاجمی می سازد

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری مدافع پیشین تیم ملی که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده، امشب تماشاگر ویژه دیدار تیم‌های ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی بود. حیدری پس از این بازی در مورد عملکرد تیم ملی گفت: آقای ویلموتس امشب نشان داد که در حال ساخت یک تیم تهاجمی است. او در تیم های قبلی خود نیز چنین چیزی را نشان داده و حالا تیم ایران را هم می خواهد به یک تیم تهاجمی تبدیل کند.

 

او افزود: دیدار امشب استارت کار بود. بعضی جوان‌ها هم بازی کردند مثل اللهیار که یک جوان استقلالی است و توانست برای تیم ملی بازی کند و گل بزند. انشاءالله تیم ملی به همین شکل پیشرفت کند و ما نیز حمایت می کنیم.

 

مدافع سابق تیم ملی درباره برنامه اش در روزهای پس از خداحافظی نیز گفت: می خواهم دوره های مربیگری را خیلی زود شروع کنم تا به هدفی که برای خودم دارم، برسم.

 

حیدری در مورد شرایط استقلال و پیگیری اش از اخبار این تیم اظهار داشت: استقلال خانه من است. امیدوارم بتوانیم به زودی تیم را برای این فصل ببندیم. کادر مربیگری و آقای مجیدی هم تلاش می کنند که این اتفاق بیفتد. هواداران می خواهند امسال یک تیم خوب داشته باشند.

 

وی درباره منتفی شدن حضور استراماچونی در استقلال گفت: از اخبار باشگاه به صورت دقیق مطلع نیستم. انشاالله هر کس مربی می شود، استقلال را به روزهای خوب برساند.

دیدگاه‌ها