کد خبر : 1625737 | 01 مرداد 1398 ساعت 18:20 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی باید دستیار ایرانی داشته باشد

قربانی: گواردیولا هم برای قهرمانی سه سال زمان می خواهد

استقلال در این فصل و تا این زمان 17 بازیکن خروجی داشته درحالی که 10 بازیکن جذب کرده است.

قربانی: گواردیولا هم برای قهرمانی سه سال زمان می خواهد

به گزارش"ورزش سه" استقلال اینروزها در حال آماده سازی برای حضور پرقدرت در لیگ برتر است. این تیم البته که به دنبال جذب دو سه بازیکن خوب دیگر هم هست تا بتواند مجموعه ای کامل را برای رقابت های فصل جدید در اختیار داشته باشد. پیروز قربانی کاپیتان و بازیکن سابق استقلال در ابتدای حضور آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی قراربود به عنوان دستیار ایرانی او مشغول به کار شود اما بعد از روز معارفه او کناره گیری کرد.


قربانی درباره شرایط اینروزهای استقلال گفت:« راستش از درون تیم باخبر نیستم و اخبار را از طریق سایت ها و خبرگزاری ها دنبال می کنم. اما خب مشخص است که تیم تغییرات خیلی زیادی داشته است و براساس آماری که هست 17 بازیکن از این تیم جدا شده و 10 بازیکن هم تا الان جذب شده اند. »


او اضافه کرد:« به نظرم این آمار فاجعه است. هواداران فوتبال ما باید بدانند که هیچ تیمی در دنیا با این همه تغییرات نمی تواند موفق شود. با اینهمه تغییر انتظار اینکه تیم امسال قهرمان شود واقعا درست نیست. پپ گواردیولا که بهترین مربی جهان است هم وقتی به یک تیم می رود می گوید که سه سال برای قهرمانی فرصت می خواهم. 


او در رابطه با شرایط نیمکت استقلال هم گفت:« آقای استراماچونی مربی خوبی است اما او هیچ شناختی از فوتبال ایران ندارد و شناختش هم در زمان حضورش از بازیکنان خیلی خیلی کم بود. او شاید  هنوز هم نتوانسته باشد اسم تمام بازیکنان را یاد گرفته باشد . اما تیم رقیب رفته مربی آورده به نام کالدرون که سال ها است در کشورهای عربی کار کرده و فوتبال ایران و منطقه را می شناسد.»


قربانی اضافه کرد:« با این وجود استراماچونی از روز اول که آمد گفت که دستیار ایرانی نمی خواهم و این هم به خاطر عدم شناختش از فوتبال ایران است. من جای مدیریت باشگاه بودم او را  متقاعد می کردم که حتما دستیار ایرانی استفاده کند چرا که مربی ایرانی بازیکنان و فوتبال ایران را می شناسد.»


او که بعد از مراسم معارفه استراماچونی اعلام کرد که قصد همکاری با استقلال را ندارد، در این رابطه که آیا از این اتفاق پشیمان است گفت:« نه از اینکه این اتفاق افتاد ناراحت و پشیمان نیستم چون به نظرم شرایط و فضا برای حضور من مهیا نبود. من آدمی نیستم که به هرقیمتی بخواهم باشم ، دو هدف داشتم؛ یکی اینکه استراماچونی از فوتبال ایتالیا می آمد و می خواستم یاد بگیرم و موضوع بعدی این بود که فکر کردم می توانم کمک کنم و باری از روی دوش استقلال بردارم.»


کاپیتان سابق استقلال گفت:« من کت و شلوارم را برای این خریده ام که به  جشن عروسی بروم نه اینکه بپوشم بروم باشگاه و در عکس ها حضور داشته باشم.»

دیدگاه‌ها