کد خبر : 1625718 | 01 مرداد 1398 ساعت 16:35 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

منشا اصلی اختلافات نیمار و پاری سن ژرمن

طبق ادعای اکیپ مشکلات نیمار و باشگاه پی اس جی از زمستان گذشته آغاز شده است.

منشا اصلی اختلافات نیمار و پاری سن ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در تلاش است تا همین تابستان از پاری سن ژرمن جدا شود و در درجه اول قصد بازگشت به بارسا را دارد با این حال سران پی اس جی کار جدایی را برای او ساده نخواهند کرد و از حالا مشخص است که انتقال او به هر تیمی، چه هزینه گزافی خواهد داشت.

امروز نشریه اکیپ ادعا کرد که اختلافات دو طرف از 23 ژانویه گذشته و پس از مصدومیت شدید ستاره برزیلی آغاز شده است.

 

 

1421315

 

 

نیمار در اولین سال حضورش در پاری سن ژرمن، در ماه مارس 2018 به شدت از ناحیه استخوان متاتارس پای راست مصدوم شد و خود را به دست جراحان سپرد. جراحی او توسط پزشک تیم ملی برزیل رودریگو لاسمار صورت گرفت و در ناحیه مصدوم یک پیچ تعبیه شد.

کمتر از یک سال بعد، نیمار از همان ناحیه دوباره مصدوم شد ولی حاضر به جراحی نشد و به خاطر کوپا آمه ریکا ترجیح داد فیزیوتراپی کند. این قضیه اعتراض شدید پزشکان پی اس جی را باعث شد. ضمن اینکه آنها اعتقاد دارند جراحی سال گذشته او توسط دکتر لاسمار موفقیت آمیز نبوده و با اشکال همراه بوده است.

نیمار پیش از کوپا آمه ریکا بار دیگر مصدوم شد و این بازی ها را از دست داد تا حالا نگرانی ها در مورد او اوج بگیرد. گفته می شود بارسا و دیگر تیم های خواهان نیمار این قضیه را پیگیری کرده اند و تردیدهایی جدی در مورد وضعیت بدنی او به خصوص متاتارس پای راستش دارند.

 

 

دیدگاه‌ها