کد خبر : 1623538 | 22 تیر 1398 ساعت 13:58 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعا در ایتالیا:

استعفای میهایلوویچ به دلیل بیماری سخت

سینیسا میهایلوویچ، سرمربی بولونیا امروز با انتشار یک بیانیه به دلیل آنچه ابتلا به یک بیماری سخت عنوان شده از سمت خود در این تیم استعفا خواهد داد.

استعفای میهایلوویچ به دلیل بیماری سخت

به گزارش "ورزش سه"، نشریه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت مدعی شد سینیسا میهایلوویچ، سرمربی صرب باشگاه بولونیا که مدتی بود شایعاتی درباره بیماری‌اش منتشر شده بود بعد از مدتها نبرد با این بیماری دشوار که ظاهرا سرطان است امروز با انتشار بیانیه‌ای موضوع را فاش کرده و از سمت خود به عنوان سرمربی بولونیا استعفا خواهد داد.

 

کوریره دلو اسپورت به نقل از ایوان زارارونی که یکی از دوستان میهایلوویچ است این خبر را اعلام کرد. بر اساس این خبر امروز ساعت شانزده و سی دقیقه به وقت محلی یک کنفرانس خبری برگزار خواهد شد و میهایلوویچ در مقر باشگاه بولونیا با خبرنگاران صحبت خواهد کرد.

 

1419093

 

میهایلوویچ در روزهای اخیر به همراه بولونیا برای شرکت در اردوی پیش‌فصل این تیم سفر نکرده بود. باشگاه بولونیا اما اعلام کرده بود میهایلوویچ به دلیل ابتلا به سرماخوردگی و تب با تیم سفر نکرده اما در نهایت شرایط او کادر پزشکی را نگران کرده و میهایلوویچ به توصیه آنها چند آزمایش دیگر انجام خواهد داد.

 

نشریه ایتالیایی مدعی است به میهایلوویچ توصیه شده درمان برای یک بیماری دشوار را هر چه سریعتر آغاز کند.

 

این احتمال وجود دارد که میهایلوویچ یا به طور کلی از پست خود استعفا دهد یا مدتی مرخصی گرفته و بعد از بهبودی دوباره سکان هدایت این تیم را بدست بگیرد.

 

میهایلوویچ 50ساله از سال 1992 در ایتالیا زندگی می‌کند. او ابتدا به عنوان بازیکن در تیمهای رم، سامپدوریا، لاتزیو و اینتر بازی کرده و اولین دوره مربی‌گری‌اش در بولونیا از سال 2008 آغاز شده است. میهایلوویچ دوره دوم مربی‌گری‌اش در بولونیا را از سال 2019 آغاز کرد و در این تیم جانشین پیپو اینزاگی شد.

 

میهایلوویچ بعد از آنکه در سال 2006 بازنشسته شد مدتی به عنوان دستیار مانچینی در اینتر فعالیت می‌کرد و علاوه بر این سابقه مربی‌گری در کاتانیا، فیورنتینا، سامپدوریا و تورینو را هم دارد.

 

دیدگاه‌ها