کد خبر : 1624197 | 25 تیر 1398 ساعت 10:39 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

جورابچیان: قلب کوتینیو برای لیورپول می‌تپد

مدیر برنامه‌های فیلیپ کوتینیو شایعات مربوط به انتقال او به منچستریونایتد را رد کرده و می‌گوید با اینکه بارسا قصد فروش او را ندارد ولی قلب کوتینیو برای لیورپول می‌تپد.

جورابچیان: قلب کوتینیو برای لیورپول می‌تپد

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا می‌گوید این مهاجم سابق لیورپول به جز لیورپول به هیچ تیم انگلیسی دیگری نخواهد پیوست چرا که قلبش همچنان برای لیورپول می‌تپد.

 

1419777

 

در هفته‌های اخیر خبرها و شایعاتی درباره احتمال پیوستن کوتینیو به منچستریونایتد، چلسی و همینطور لیورپول مطرح شده بود. اما کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های ایرانی کوتینیو می‌گوید او اگر بخواهد به لیگ برتر انگلیس برگردد تنها باشگاهی که انتخاب خواهد کرد لیورپول خواهد بود.

 

جورابچیان در این باره گفت:" منچستریونایتد باشگاه بزرگی است. من در آن باشگاه هم بازیکنانی دارم و برای آن باشگاه احترام زیادی قائلم. ولی در مورد فیلیپ باید بگویم انتقال او به منچستریونایتد بسیار دشوار بوده و عملاً می‌توان گفت غیرممکن است".

 

مدیر برنامه‌های کوتینیو در ادامه گفت:" اینکه فیلیپ کوتینیو در یکی از رقبای لیورپول بازی کند خیلی سخت است چون او به لیورپول علاقه خیلی زیادی دارد".

 

کوتینیو بعد از پنج سال حضور در لیورپول در ماه ژانویه 2018 این تیم را ترک کرد و با قراردادی 178 میلیون دلاری راهی نوکمپ شد. کوتینیو با وجود انتظارهای زیادی که از او می‌رفت در بارسا چندان موفق نبوده و نتوانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیکنان فیکس این تیم تثبیت کند.

 

دیدگاه‌ها