کد خبر : 1624045 | 24 تیر 1398 ساعت 14:50 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

و سرانجام بازگشت نیمار به تمرینات PSG (عکس)

نیمار پس از یک هفته طوفانی و پرحاشیه به پاریس برگشت و به تمرینات پیش فصل پی اس جی اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته پیش قرار بود نیمار به تمرینات پی اس جی برگردد اما او در برزیل ماند تا خشم سران باشگاه را باعث شود. بیانیه ای به همین دلیل صادر شد و غیبت نیمار به شدت با انتقاد روبرو شد. جریمه ای نیز برای ستاره برزیلی در نظر گرفته شده است اما پدر نیمار در واکنش به بیانیه پی اس جی اعلام کرد که آنها از ابتدا در جریان بودند که پسرش با یک هفته تاخیر در تمرینات حاضر خواهد شد.

این اتفاق امروز رخ داد و نیمار با حضور در تمرینات پی اس جی موقتا به تمام حواشی پایان داد.

 

نیمار ساعت 19.30 روز گذشته سائوپائولو را به قصد پاریس ترک کرد و ساعت 9.10 صبح، کمی قبل از شروع تمرین امروز پی اس جی در کمپ این باشگاه حاضر شد.

او قرار است امروز ملاقاتی حساس و تعیین کننده با لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی نیز داشته باشد و به پرسش های زیادی پاسخ دهد. در یک ماه گذشته شایعات مختلفی در مورد بازگشت نیمار به بارسا شنیده شده است. او دو روز پیش در مصاحبه با تلویزیون برزیل از باخت 6-1 پی اس جی به بارسا به عنوان بهترین خاطره فوتبالی خود یاد کرد که خشم فرانسوی ها را به دنبال داشت.

بسیاری معتقدند که نیمار در این ملاقات رسما تقاضای جدایی خواهد داد. پی اس جی قبلا نیز اعلام کرده بود که اگر پیشنهاد خوبی برای نیمار برسد، با جدایی او موافقت خواهد شد ولی مشکل اینجاست که بارسا هم با مشکلات اقتصادی برای جذب نیمار روبرو است و بازگرداندن او تنها به شرط معاوضه بازیکن ممکن خواهد بود.

 

 

1419662

 

1419663

دیدگاه‌ها