کد خبر : 1626458 | 05 مرداد 1398 ساعت 11:40 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

خنده گرت بیل به شکست تلخ رئال مادرید(عکس)

واکنش گرت بیل بعد از شکست سنگین 7-3 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید خبرساز شده و هواداران رئال را از دست او عصبانی کرده است.

خنده گرت بیل به شکست تلخ رئال مادرید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین رئال مادرید در آمریکا مقابل رقیب همشهری‌اش اتلتیکو که با نتیجه عجیب و غریب 7-3 اتفاق افتاد هواداران رئال را در شوک  فرو برده اما یکی از خبرهای حاشیه‌ای این شکست که روی زخم رئالی‌ها نمک پاشیده واکنش گرت بیل، ستاره ولزی این تیم، به شکست سنگین رئال است.

 

رابطه گرت بیل و رئال مادرید در تابستان اخیر با فراز و نشیبهای زیادی همراه بوده. زین‌الدین زیدان با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی به وضوح اعلام کرد که گرت بیل در برنامه‌های فصل آینده او جایی ندارد و از مدیران رئال خواست او را در فهرست فروش باشگاه قرار دهند.

 

اما گرت بیل با وجود صراحت زیدان تلاش می‌کرد تا در تمرینات پیش‌فصل رئال خود را ثابت کرده و به نظر می‌رسید شخصاً علاقه و قصدی برای ترک رئال ندارد. حتی مدیر برنامه‌های بیل چندی پیش از رفتار زیدان با ستاره ولزی و صحبت‌هایش درباره او انتقاد کرده بود.

 

درحالیکه ظرف روزهای اخیر شایعات زیادی درباره پیوستن گرت بیل به باشگاهی چینی و حضور او در لیگ چین منتشر شده بود واکنش دیروز گرت بیل به شکست سنگین شاگردان زیدان برای بسیاری از ناظرین واکنشی معنادار تصور شده است.

 

1422132

 

گرت بیل درحالیکه روی نیمکت ذخیره‌های رئال نشسته بود و در حالیکه دیگر بازیکنان رئال با قیافه‌هایی عبوس بازی را تماشا کرده و مشخصاً از شکست تلخ تیم‌شان ناراحت بودند، خنده گرت بیل در تصاویر مخابره شده در بازی دیشب همه نگاه‌ها را به او جلب کرده بود.

 

دیدگاه‌ها