کد خبر : 1627558 | 11 مرداد 1398 ساعت 16:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

خالد شفیعی: فوتبال تبریز برند است

مدافع ماشین‌سازی می‌گوید کیفیت و شرایط فوتبال تبریز نسبت به گذشته متفاوت شده و آنها دو تیم مطرح در ایران دارند.

خالد شفیعی: فوتبال تبریز برند است

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی در گسترش و تراکتور سابقه کار با خطیبی را داشته و این بار در ماشین‌سازی شاگرد او شده تا دوباره به دوران اوج خود برگردد و بتواند عملکرد خوبی ارائه کند.

 

* فوتبال تبریز برند شده است

 

دیگر مثل ۱۰ سال قبل نیست که فوتبال در تهران خلاصه می‌شد و الان بدون اغراق می‌گویم که فوتبال تبریز برند شده است؛ برندی که در فوتبال ایران مدعی است؛ از روزی که از تبریز رفتم، دلم برای روزهای خوش زندگی در تبریز تنگ می‌شد و از بازگشت به این شهر خوشحال هستم.

 

* خطیبی می‌داند چکار کند

 

بازی با استقلال یک دیدار تدارکاتی بود و از اسم‌اش هم معلوم است که با چه اهدافی برگزار می‌شود؛ آقای خطیبی هم برای تست کردن برخی بازیکنان از آنها در این دیدار استفاده کرد و به نظرم به اهدافی که داشت، رسید؛ قطعا این دیدار تاثیرات مثبتی در ادامه یارگیری‌های ما خواهد داشت.

 

* تراکتور مدعی قهرمانی است

 

تراکتور یکی از برترین تیم‌های ایران شده و همیشه مدعی است؛ با مالکیت مهندس زنوزی نیز کم کم تبدیل به یک برند فراایرانی می‌شود و با تفکرات و اهداف آقای زنوزی قطعا در سال‌های آینده در فوتبال آسیا نیز شناخته‌تر خواهد شد.

 

* تیم بدقلقی خواهیم بود

 

ما یک تیم بدقلقی در لیگ خواهیم بود و اینگونه نیست که دیگر ماشین‌سازی را در انتهای جدول ببینید؛ اگر یادتان باشد در تیم‌هایی که آقای خطیبی در گسترش و تراکتور بست، همه فکر می‌کردند تیم‌ها گزینه سقوط هستند ولی گسترش قهرمان لیگ یک شد و به لیگ برتر صعود کرد و تراکتور هم جوان‌ترین تیم صدرنشین لیگ شد؛ امسال ماشین‌سازی نیز تیم ناشناخته‌ای است که نتایج خوبی می‌گیرد.

مصاحبه از: حیران حیدری

دیدگاه‌ها