کد خبر : 1617676 | 25 خرداد 1398 ساعت 00:53 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

فردا؛ روز سرنوشت ساز پرسپولیس و برانکو

باشگاه الاهلی روز شنبه سرمربی خود را معرفی خواهد کرد و برانکو نیز با آغاز هفته جدید باید به پرسپولیسی ها جواب روشن بدهد.

فردا؛ روز سرنوشت ساز پرسپولیس و برانکو

به گزارش ورزش سه، باشگاه پرسپولیس همچنان شرایط مبهمی را روی نیمکت خود تجربه می‌کند. قرمزها که ۴ سال با برانکو بهترین تیم ایران بودند، پس از دبل قهرمانی و هت‌تریک در لیگ برتر، با شایعه جدایی سرمربی خود مواجه شدند و هر روز این شایعه، ابعاد جدید و پیچیده تری به خود گرفت. هر روز پیشنهادات جدیدی برای برانکو مطرح شد اما پیشنهاد تیم الاهلی عربستان جدی تر از بقیه به نظر می‌آید. تیمی که در سال های اخیر ۴ بار با پرسپولیس مواجه شد و در مجموع این بازی ها، برابر تیم برانکو شکست خورد.

برانکو و پرسپولیس البته یک سال دیگر قرارداد دارند اما عدم پرداخت مطالبات او از سوی پرسپولیس، فرصت فسخ قرارداد را برایش به وجود آورده است. پروفسور که انتظار دارد پس از ۴ سال موفقیت آمیز با پرسپولیس، حداقل قراردادش به موقع پرداخت شود، در زمان ترک ایران فرصتی ۱۴ روزه به سرخ ها داد و پرسپولیسی ها نیز در چند روز پرتکاپو، مطالبات او را آماده کردند ولی با این حال شایعات دست از سر ماجرای نیمکت سرخپوشان برنداشته است.

قرار است طبق وعده قبلی، برانکو روز دوشنبه نماینده اش را برای دریافت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس بفرستد اما به نظر می‌رسد، فردا روز حیاتی تری برای قرمزها خواهد بود. چرا که باشگاه الاهلی به عنوان مهم ترین مشتری برانکو، اعلام کرده که روز شنبه سرمربی خود را معرفی می‌کند. یکی از نزدیکان باشگاه الاهلی نیز اعلام کرده که شانس برانکو برای سرمربیگری این تیم بالاست اما ممکن است اتفاقات دیگری هم رقم بخورد.

باتوجه به وضعیت نامطلوب سرخ ها در نقل و انتقالات، باشگاه پرسپولیس انتظار دارد که برانکو هرچه سریع‌تر پاسخ نهایی خود را بدهد و شاید این روز آغاز هفته یعنی شنبه باشد؛ روزی که پرسپولیسی ها منتظر پاسخ برانکو خواهند نشست تا فعالیت خود در نقل و انتقالات را رسمی کنند و با چند خرید، وضعیت خود را بهبود بخشند.

بنابراین فردا (شنبه) روزی حساس برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

دیدگاه‌ها