کد خبر : 1618255 | 27 خرداد 1398 ساعت 14:57 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید دوباره جوزپ بارتومئو

بارسلونا هیچ مذاکره ای با گریزمان نداشته است

رئیس باشگاه بارسلونا همچنان اصرار دارد که صحبتی با گریزمان برای انتقال او نداشته است.

بارسلونا هیچ مذاکره ای با گریزمان نداشته است

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، چندی پیش فاش شد که بارسا با انتوان گریزمان از پائیز گذشته در مذاکره بوده و در زمستان، دو طرف به توافق نهایی رسیده اند. هفته گذشته نایب رئیس اتلتیکو در اظهارنظری عجیب گفت که از مدت ها پیش می دانسته است که گریزمان فصل بعد برای بارسا بازی خواهد کرد.

ستاره فرانسوی در پایان فصل اعلام کرد که از اتلتیکو جدا خواهد شد ولی حاضر نشده بود مقصد نهایی خود را فاش کند. او منتظر اول جولای است تا بارسا با پرداخت 120 میلیون یورو بند فسخش، کار انتقال را نهایی کند. اگر تایید شود که بارسا از سال گذشته با گریزمان به توافق رسیده، حق شکایت برای اتلتیکو باز خواهد بود.

 

 

1412634

 

 

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا در واکنش به شایعات و حواشی اخیر در مورد انتقال گریزمان گفت:« همیشه گفته ام و بار دیگر تاکید می کنم که با گریزمان هیچ صحبت و مذاکره ای نداشته ایم و تمام این اخبار، بی اساسند. باید ببینیم در روزها و هفته های آتی، شرایط بازار چگونه خواهد بود.

به آرامی ولی با دقت مشغول ارزیابی شرایط هستیم و عجله ای هم نداریم. دو ماه و نیم برای خرید بازیکن زمان داریم و در فکر یک استراتژی مناسب هستیم. همچنین نگاهی ویژه به تیم دوم باشگاه داریم و باید بگویم که برخی بازیکنان تیم دوم، فرصت این را دارند تا به تیم اول راه یابند. در نقل و انتقالات، قطعا ورودی و خروجی هایی خواهیم داشت.»

 

دیدگاه‌ها