کد خبر : 1605125 | 27 فروردين 1398 ساعت 01:22 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

لگانس 1-1 رئال: این تیم رئال مادرید نیست

رئال مادرید در ادامه نتایج ناامیدکننده اش در رقابت های این فصل، امشب در خانه لگانس با تساوی 1-1 متوقف شد.

لگانس 1-1 رئال: این تیم رئال مادرید نیست

به گزارش "ورزش سه" شاگردان زین الدین زیدان در دیدار امشب نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت به کسب یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه رضایت دادند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 8 برای رئال ایجاد شد اما ضربه پای چپ آسنسیو دقیقا به جایی رفت که کوئیار حضور داشت.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 15 این لگانس بود که می توانست به گل اول بازی برسد اما بریث‌ویت نتوانست از موقعیتی که سیوواس برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

 

1398323

 

در ادامه رئالی ها تا اندازه ای توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما برتری آنها به موقعیت خاصی روی دروازه میزبان منجر نمی شد. بازی با همین روند ادامه داشت و در حالی که به نظر می رسید این نیمه با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، این لگانس بود که در دقیقه 45 به گل رسید.

 

ابتدا این رئالی ها بودند که صاحب یک موقعیت شدند اما واران نتوانست از ارسال عالی مارسلو استفاده کند و کوئیار بار دیگر دروازه لگانس را نجات داد.

لگانس بلافاصله یک حمله روی دروازه رئال ترتیب داد و توانست به گل برسد. بریثت‌ویت که درون محوطه جریمه رئال صاحب توپ شده بود، با یک پاس رو به عقب سیلوا را صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه رئال فرستاد تا نیمه اول با برتری میزبان به پایان برسد.

 

1398324

 

1398327

 

نیمه دوم را رئال هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی پاس در عمق لوکا مودریچ بود که بنزما صاحب موقعیت شد و بعد از اینکه ضربه اول او را کوئیار برگشت داد، خود او روی توپ برگشتی، دروازه را باز کرد.

 

1398325

 

1398326

 

 

در ادامه باز هم این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقایق پایانی این نیمه بار دیگر حملات دو تیم شدت گرفت و در دقیقه 84، النصری توانست دروازه رئال را باز کند اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

یک دقیقه بعد، روی حرکت خوب بنزما، این مارسلو بود که می توانست دروازه لگانس را برای بار دوم باز کند اما واکنش خوب کوئیار، مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری در نهایت ثمری نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. رئال با این تساوی 61 امتیازی شد و فاصله اش با اتلتیکو مادرید، نسبت به هفته قبل، به 4 امتیاز افزایش پیدا کرد.

دیدگاه‌ها