کد خبر : 1604511 | 24 فروردين 1398 ساعت 16:45 | 60.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اوژوگو

رقم هنگفت بنفیکا از رئال و یووه برای رونالدوی جدید

ژوائو فلیکس، پدیده 19 ساله بنفیکا این روزها سخت مورد توجه رئال مادرید و نیز یوونتوس قرار گرفته است.

رقم هنگفت بنفیکا از رئال و یووه برای رونالدوی جدید

به گزارش "ورزش سه"، پس از هت تریک ژوائو فلیکس در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا برابر اینتراخت فرانکفورت، در دیداری که بنفیکا 4-2 پیروز شد، توجهات به این بازیکن 19 ساله بیشتر از گذشته شد. رئال از مدت ها قبل، روند پیشرفت فلیکس را زیر نظر دارد؛ به خصوص از دو سال پیش که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، فلیکس دو گل به رئال مادرید زد و درخشش فوق العاده ای از خود نشان داد.

 

 

 

1397630

 

 

در ورزشگاه دالوژ بنفیکا نماینده ای از رئال برای تماشای بازی لوکا جوویچ، ستاره صرب فرانکفورت حضور داشت اما این فلیکس بود که باعث حیرت فرستاده رئال شد. در رئال معتقدند که فلیکس در این سن اندک می تواند پیشرفتی در حد کیلیان امباپه داشته باشد و از دست دادن او می تواند جبران ناپذیر باشد.

 

در همین رابطه امروز نشریه اوژوگو ادعا کرد که یوونتوس برای جذب فلیکس رقم 75 میلیون یورو را پیشنهاد داده و در واقع اولین قدم را باشگاه تورینی برداشته است اما بنفیکا حاضر نیست با رقمی کمتر از 120 میلیون یورو، ستاره جوان خود را واگذار کند. در واقع رقم فسخ قرارداد فلیکس 120 میلیون یورو است و رئال و یوونتوس باید چنین رقمی را برای جدا کردن فلیکس هزینه کنند.

 

 

1397627

 

 

در این بین نقش ژرژ مندس، مدیر برنامه های مشهور فلیکس نیز تعیین کننده خواهد بود. مندس پس از انتقال رونالدو از رئال به یووه، ارتباط بسیار مناسبی با سران باشگاه تورینی دارد؛ ضمن اینکه ارتباط او با رئالی ها نیز از مدت ها پیش حسنه است.

در ایتالیا حتی بر این اعتقادند که یووه حاضر است پائولو دیبالا را با 100 میلیون یورو به بایرن واگذار کند و رقم دریافتی از انتقال او را صرف خرید ژوائو فلیکس کند. در نهایت باید دید  رقابت رئال و یووه برای جذب رونالدوی جدید فوتبال پرتغال، به سود کدام تیم تمام خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها