کد خبر : 1604496 | 24 فروردين 1398 ساعت 15:25 | 43K بازدید | 0 دیدگاه

علی آقا دایی از بازی من خوشش نمی آمد

بلبلی: آقای دژاگه هم مثل من 2 دست و پا دارد!

هافبک سپیدرود می گوید هدفش رسیدن به تیم های اروپایی است و در تلاش این فصل توانایی های خود را نشان بدهد.

بلبلی: آقای دژاگه هم مثل من 2 دست و پا دارد!

به گزارش ورزش سه، محمد بلبلی 20 ساله بازیکنی است که از نیم فصل دوم با سپدرود قرارداد امضا کرده است و در این مدت نمایش درخشانی در ترکیب تیمش داشته است، او در بازی با پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و در بازی روز گذشته برابر تراکتورسازی هم در کنار بایرامی ستاره تیش بود، جایی که پاس گل اول تیمش را داد و در طول 90 دقیقه کاری کرد که اشکان دژاگه نتوانست درخشش همیشگی اش را داشته باشد.


محمد بلبلی در مورد شروع فوتبالش به ورزش سه گفت: قبل از سپیدرود در  رده های پایه سایپا بودم، به تمرین بزرگسالان آمدم ولی علی آقای دایی از من خوشش نیامد. علی آقا کریمی من را خواستند و من نیم فصل اضافه شدم. ایشان بازی با سپاهان هم به من بازی داد ولی بعد رفتند تا آقای دست نشان روی کار آمدند.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا علی دایی به او اعتماد نکرد هم می گوید: من یک هفته در تمرین سایپا خوب کار کرده بودم ولی علی آقا یک جلسه آمده بود و در آن یک جلسه خوب نبودم و از من خوشش نیامد. من هم دیگر تصمیم گرفتم جدا شوم.

 

هافبک سپیدرود در مورد نمایش موفقش برابر اشکان دژاگه، بازیکن ملی پوش تراکتورسازی هم گفت: طبق آنالیز آقای دست نشان هرکدام از بازیکنان باید با یک بازیکن یارگیری می کردند. اول بازی من روبروی دانیال اسماعیلی فر بودم  و بعد که به سمت راست رفتم با آقای دژاگه روبرو شدم. آقا اشکان هم یک بازیکن هستند، دو دست دارد، دو پا دارد و ماورایی نیست که نشود روبروی ایشان موفق بود.


بلبلی در مورد شانس بقای سپیدرود در لیگ برتر می گوید: صد در صد ما در لیگ برتر می مانیم.  از وقتی آقا نادرآمده است، تیم شرایط روحی خوبی پیدا کرده است. هواداران خیلی کمک کردند و آقا نادرهم از نظر فنی و هم از نظر روحی شرایط تیم را بسیار خوب کرده است. شرایط تیم خیلی خوب است و مطمئن باشید با اختلاف زیاد امتیاز در لیگ برتر می مانیم.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا سپیدرود با علی کریمی نتیجه نمی گرفت هم گفت: نمی دانم واقعا. من دوره کوتاهی بودم ولی مشکل تیم را نتوانستم بفهمم.

 

هافبک سپیدرود در مورد حضور در تیم های بزرگ تر فوتبال ایران در سال های آینده هم گفت: صد در صد. من اصلا به ایران فکر نمی کنم و دوست دارم در سن 20 سالگی به لیگ های معتبر اروپایی بروم.  
بلبلی در پایان گفت: از علی آقای کریمی تشکر می کنم که به من بها دادند و اعتماد کردند  و از آقا نادر هم بسیار ممنونم که به من میدان دادند و از این بابت بسیار از ایشان ممنون هستم.

دیدگاه‌ها