کد خبر : 1605677 | 29 فروردين 1398 ساعت 11:21 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

محمد حسین در موقعیت حامد لک؛

چشمی و کنعانی؛ جنجال شاگردان محبوب کی‌روش

مدافع ملی پوش ماشین سازی برابر استقلال بارها با واکنش هواداران استقلال رو به رو شد تا روز سختی را سپری کند.

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز برای کنعانی زادگان قبل از سوت شروع مسابقه و در مصاحبه های ماه های اخیر آغاز شد. بازیکن جنجالی که برای استقلال کمتر از 200 دقیقه بازی کرد اما حاشیه های زیادی را رقم زد و حالا در جدایی از این تیم، با مصاحبه های خود علیه استقلال خود را تبدیل به سوژه ای برای هواداران استقلال کرده تا در جریان دیدارهای رو در رو علیه او موضع گیری کنند.


کنعانی زادگان در دیدار رفت برابر استقلال در لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و دیروز نیز تلاش کرد تا مانع از گلزنی آبی ها شود و روز خوبی را داشت و یک مرتبه با تکل خود مانع از گلزنی آبی ها شد اما حاشیه اصلی درگیری او با روزبه چشمی بود.

 

دخسوس روی زمین؛ دعوا آغاز شد


ماشین سازی در موقعیت حمله به دروازه استقلال بود و صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما ناگهان داور مسابقه به سمت دخسوس رفت که روی زمین افتاده بود. آبی ها به شدت گل احتیاج داشتند و از وقت کشی این بازیکن به شدت عصبانی شدند که در این میان دو چهره با یکدیگر درگیر شدند.


روزبه چشمی مدافع آبی ها که همواره پای ثابت جنجال های این تیم است، نسبت به این اتفاق به شدت معترض شد که در این میان کنعانی زادگان نیز خود را به اعتراض های چشمی رساند.

 

پسران کارلوس نقش اول درگیری


کنعانی زادگان و چشمی که در دوران حضور کارلوس کی روش پای ثابت اردوهای تیم ملی بودند و حضور در جام جهانی و جام ملت ها را نیز تجربه کرده اند، به سمت یکدیگر حمله کردند و البته خوش شانس بودند که حضور پر تعداد بازیکنان مانع از درگیری فیزیکی و شدید آنها شد.

 

درادامه چند چهره مانند عزیز معبودی و محمد دانشگر نیز به صحنه اضافه شدند اما این درگیری خیلی شدت پیدا نکرد تا یکی از جنجال های مهم بازی، زود آرام شود.


سید علی نیز خود را به صحنه رساند و با نشان دادن کارت زرد به چشمی که شروع کننده این درگیری بود سریع به این قائله خاتمه داد.

 

عکس ها رضا سعیدی پور و سجاد ایمانیان

 

1399040

 

1399041

 

1399043

 

1399045

 

1399046

 

دیدگاه‌ها