کد خبر : 1613011 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 12:13 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

خارجی‌های تراکتور؛ سرمربی جدید تصمیم می‌گیرد

بازیکنان خارجی تراکتورسازی وضعیت نامشخصی را برای فصل آینده تجربه می کنند و احتمال جدایی همه آنها وجود دارد.

خارجی‌های تراکتور؛ سرمربی جدید تصمیم می‌گیرد

به گزارش "ورزش‌سه"، با پایان یافتن لیگ هجدهم فوتبال ایران مسئولان تراکتورسازی به دنبال آن هستند تا با جبران ناکامی در فصلی که گذشت تیم خوبی را برای فصل آینده ببندند و با اتحاد برای موفقیت تلاش کنند. از این رو تراکتورسازان در مرحله اول باید تکلیف سرمربی را مشخص کنند. آنها که ظاهرا تصمیم خود برای قطع همکاری با جورج لیکنز گرفته اند قصد دارند یک گزینه داخلی خوب را به خدمت بگیرند و در این راستا فعالیت هایشان را آغاز کرده اند.


در این شرایط یکی از دغدغه های مسئولان تراکتورسازی بازیکنان خارجی این تیم است. در حال حاضر آنتونی استوکس، یوکیا سوگیتا، لی هری اروین وکوین کنستانت 4 بازیکن خارجی ای هستند که با تراکتورسازی قرارداد دارند.


البته قرارداد کنستانت ستاره گینه ای که سابقه حضور در میلان ایتالیا را نیز دارد فعلا تعلیق شده است. تراکتورسازان منتظر هستند تا این بازیکن به ایران برگردد و تست پزشکی بدهد تا اگر مشکل پزشکی اش رفع شده بود، برای فصل آینده از او  بهره بگیرند.


اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی نیز زمان زیادی برای این تیم بازی نکرد و به بهانه های مختلف بعد از سفر به کشورش به ایران برنگشت. او از قبل از تعطیلات نوروز 98 به ایران برنگشته و حالا باید مسئولان تراکتورسازی تکلیف او را روشن کنند.


استوکس و سوگیتا هم شرایط شان متفاوت است. مهاجم ایرلندی و هافبک ژاپنی در لیگ هجدهم عملکرد خوبی در ترکیب تراکتور داشتند و بی تردید با توجه به قراردادی که با این باشگاه دارند، مسئولان هم در پی حفظ آنها خواهند بود. البته درباره استوکس شنیده می شود که می خواهد از فوتبال ایران برود که بر این اساس باید نظر مسئولان تراکتور را جویا شود. او بدون رضایت آنها نمی تواند ایران را ترک کند.


سوگیتا شاید کم حاشیه ترین خارجی تراکتور باشد؛ او چند روز قبل برای استراحت به همراه همسرش به ژاپن سفر کرد اما وسایلش را با خود نبرده و به نظر می رسد که برگردد اما شایعاتی درباره جدایی این وینگر تکنیکی نیز ایجاد شده که باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون او رخ می دهد.


باید منتظر ماند و دید مسئولان باشگاه تراکتورسازی چه تصمیمی درباره ستاره های خارجی خود اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها