کد خبر : 1613911 | 05 خرداد 1398 ساعت 09:50 | 890 بازدید | 0 دیدگاه

پاداش قهرمانان توسط رییس جمهور اهدا می شود

۱۱ خرداد، پایان انتظار مدال آوران آسیایی

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه از سال ۹۲ تا به امروز ۱۰ مراسم تجلیل از مدال‌‎آوران برگزار شده، گفت: دولت تدبیر و امید در برگزاری این مراسم خوش‎حساب بوده است.

 ۱۱ خرداد، پایان انتظار مدال آوران آسیایی

به گزارش ورزش سه و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دویست و پنجمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش با یادآوری روند پرداخت پاداش‌های قهرمانان و مدال آوران ورزش ایران در طی ۶ سال گذشته گفت: ۱۰ ده مراسم تجلیل از قهرمانان از سال ۹۲ تا کنون برگزار شده است. دولت تدبیر و امید در موضوع پرداخت پاداش قهرمانان ورزش بسیار خوش حساب بوده است به طوری که پاداش معوقه سال‌های نود تا نود و دو که به دولت دهم بر می‌گشت توسط وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم پرداخت شد.

 

وی با تشکر از همت همه قهرمانان، مربیان و روسای فدراسیون‌ها و کارشناسان و مدیران مجموعه ورزش کشور گفت: هدف همه ما سربلندی نام ایران و به اهتزار درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین بین المللی المپیکی و جهانی است.

 

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه آمریکا علیه مردم گفت: در مبارزه با آمریکا و دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام همه کنار هستیم و ایستادگی پهلوانان و قهرمانان در شرایط ویژه تحریم کنار مردم، قوت قلب و اعتماد به نفس کشور را در ادامه این راه و مبارزه با آمریکا بیشتر می‌کند.

 

سلطانی فر یازدهم خرداد را موعد مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی اعلام کرد و گفت: انشاالله هم زمان با ماه مبارک رمضان با حضور آقای دکتر روحانی رییس جمهور از مدال آوران ارزشمند بازی‌های اندونزی تجلیل خواهد شد

 

دیدگاه‌ها