کد خبر : 1612958 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 09:14 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

لیپی: گزینه‌های یووه، ساری و پوچتینو هستند

مارچلو لیپی، سرمربی سابق یوونتوس و یکی از اسطوره‌های مربی‌گری ایتالیا می‌گوید باشگاه یوونتوس برای فصل آینده پوچتینو یا ساری را به عنوان گزینه‌های سرمربی‌گری خود در نظر گرفته است.

لیپی: گزینه‌های یووه، ساری و پوچتینو هستند

به گزارش "ورزش سه"، مارچلو لیپی، مربی پیشکسوت ایتالیایی و سرمربی سابق یوونتوس می‌گوید مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام یا ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی به عنوان مربی یوونتوس در فصل آینده انتخاب خواهند شد و این باشگاه منتظر پایان رسمی فصل جاری است تا اقدامات جدی خود برای انتخاب سرمربی جدیدش را آغاز کند.

 

ماسیملیانو آلگری روز یکشنبه آینده بعد از بازی یوونتوس و سامپدوریا به صورت رسمی از این تیم جدا خواهد شد. این روزها گمانه‌زنی درباره جانشین سرمربی 51ساله یوونتوس به صدر اخبار رسانه‌های ورزشی دنیا راه پیدا کرده.

 

 

با توجه به اینکه بازگشت ساری به ایتالیا بعد از یک فصل حضور در فوتبال انگلیس از مدتی پیش مطرح شده و از سوی دیگر برخی رسانه‌ها پیش از این هم اشاره کرده بودند که در کنار نامهایی مثل سیمونه اینزاگی و آنتونیو کونته، مدیران یوونتوس علاقه زیادی به مائوریسیو پوچتینو دارند، حرفهای لیپی درباره این دو در ایتالیا بسیار مورد توجه قرار گرفته.

 

لیپی در اظهارات خود گفت:" چرا باشگاهی مثل یوونتوس که این قدر خوب اداره می‌شود هنوز جانشین آلگری را انتخاب نکرده؟ جواب دادن به این سوال کار سختی است ولی شاید آنها منتظرند که فصل جاری به صورت رسمی به پایان برسد".

 

سرمربی سابق یوونتوس در ادامه گفت:" باید صبر کنیم و ببینیم گزینه انتخابی آنها یکی از مربی‌های تیم‌های انگلیسی حاضر در فینال‌های اروپایی است یا نه. در این صورت می‌شود علت تاخیر در اعلام سرمربی جدید را متوجه شد".

 

لیپی در ادامه گفت:" امسال باشگاه‌های انگلیسی بهترینهای اروپا بودند ولی این به نظر من دوره‌ای است. به نظر من ساری شانس خیلی زیادی برای فتح لیگ اروپا دارد و البته پوچتینو هم هست که خانواده‌اش اهل پیدمون ایتالیا هستند".

 

دیدگاه‌ها