کد خبر : 1612509 | 29 اردیبهشت 1398 ساعت 11:31 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

موضع عجیب باشگاه درباره تمدید با سرمربی

مذاکره با برانکو؛ چرا بعد از جام حذفی؟!

ایرج عرب امروز بار دیگر تاکید کرد که مذاکره با برانکو پس از جام حذفی انجام خواهد شد، این در حالی است که پس از بازی با سپاهان یا داماش، زمانی برای انجام این کار وجود نخواهد داشت.

مذاکره با برانکو؛ چرا بعد از جام حذفی؟!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس برای چهارمین فصل متوالی بیش از هر تیم دیگری امتیاز گرفت و موفق شد دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ ایران را جشن بگیرد. حالا آن ها می‌خواهند با هدایت برانکو ایوانکوویچ تنها جام کسب نکرده در فوتبال ایران یعنی جام حذفی را نیز به‌دست بیاورند اما در این بین نگرانی اصلی هواداران پرسپولیس، موضوع پایان قرارداد برانکو ایوانکوویچ است که البته مورد توجه مدیران باشگاه نیز قرار گرفته است.

 

در این مدت ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، همیشه خبر از مذاکره برای تمدید با برانکو ایوانکوویچ داده و اعضای هیئت‌ مدیره نیز بر این تصمیم پافشاری کرده اند اما صبح امروز عرب در برنامه شبکه سوم سیما مذاکره برای تمدید با مربی کروات قرمزها را به «بعد از جام حذفی» موکول کرد. او احتمالا به خاطر حفظ آرامش تیم چنین تصمیمی را گرفته یا برانکو از عرب چنین درخواستی داشته اما به هر حال به نظر می‌رسد مذاکره پس از جام حذفی با برانکو ممکن نباشد یا به سختی انجام گیرد.

 

نکته مهم این است که باتوجه به آغاز زودهنگام لیگ و تعطیلی دو سه هفته ای برای بازیکنان و مربیان، برانکو پس از بازی نیمه نهایی یا فینال (باتوجه به نتیجه) ایران را به مقصد کرواسی ترک می‌کند تا از تعطیلات خود بهره ببرد. در واقع عملا پس از جام حذفی پرسپولیسی ها باید منتظر این باشند که برانکو به ایران برگردد تا مذاکره با او را شروع کنند.

 

بازگشت برانکو به ایران نیز در روزهایی انجام می‌شود که پرسپولیسی ها درگیر جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی هستند و باتوجه به فشار احتمالی از سوی هواداران، اولویت را به خرید بازیکن می‌دهند و دلخوش به قرارداد یک ساله با برانکو، تمدید با او را احتمالا به طول فصل موکول می‌کنند.

 

پرسپولیسی ها در این مدت دو بار با برانکو در طول فصل قرارداد بسته اند اما حالا باتوجه به این که سرمربی پرسپولیس سه دوره قهرمانی متوالی به دست آورده و سال آخر قراردادش را سپری می‌کند، طبیعتاً تمدید با او کار آسانی نخواهد بود. بنابراین اگرچه احتمالا برانکو از باشگاه خواسته تا به خاطر حفظ آرامش تیم، مذاکرات را بعداً انجام دهند اما ایرج عرب و دیگر مدیران باید با آگاهی نسبت به اتفاقات آینده، برانکو را به پای میز مذاکره می‌آوردند تا این سرمربی موفق را هرچه زودتر در تیمشان ماندگار کنند.

 

دیدگاه‌ها