کد خبر : 1613561 | 03 خرداد 1398 ساعت 12:08 | 944 بازدید | 0 دیدگاه

مردم آدم های خوب را تشخیص می دهند

حجازی: ماندگاری پدرم به خاطر جام و مدال نیست

فرزند مرحوم ناصر حجازی از حضور مردم در هشتمین سالگرد پدرش شگفت زده شده واز آنها تشکر می کند.

حجازی: ماندگاری پدرم به خاطر جام و مدال نیست

به گزارش "ورزش سه"، هشتمین مراسم سالگرد ناصر حجازی صبح امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) و بر سر مزار آن مرحوم با حضور گسترده اهالی فوتبال و طرفداران اسطوره فقید برگزار شد. در حاشیه این مراسم آتیلا فرزند مرحوم حجازی دقایقی به گفت وگو پرداخت و صحبت های جالبی را مطرح کرد.


آتیلا حجازی گفت: از همه عزیزانی که امروز تشریف آوردند تشکر می کنم. واقعا با دیدن این جمعیت بر سر مزار پدرم شگفت زده شدم. مردمی که از 8 صبح جمعه آمدند و به نظرم نسبت به اولین سالگرد جمعیت بیشتری امروز حضور پیدا کردند. این نشان می دهد که مردم آدم های خوب را فراموش نمی کنند. هرچه بعضی افراد بخواهند این آدم ها را حذف کنند هم فایده ندارند و کسانی که درقلب مردم هستند هرگز از ذهن پاک نمی شوند.


وی ادامه داد: امروز دیدم مردم از خوزستان، رامهرمز، کرمان، تبریز، رشت و شهرهایی که حتی اسم شان را هم نشنیده بودم به مراسم پدرم آمدند و از لطف آنها تشکر می کنم.


آتیلا حجازی درباره راز ماندگاری پدرش خاطرنشان کرد: مردم دیگر آدم های خوب را تشخیص می دهند. ماندگاری در ورزش ما ربطی به جام و مدال ندارد. با اینکه پدرم در دوران بازی خودش از بهترین دروازه بان های آسیا بود اما برای او خصلت های مردانگی است که ماندگار شده و باعث شده این جمعیت بعد از 8 سال حضور پیدا کند.


وی در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر خودش در فوتبال سمتی ندارد، گفت: دوست دارم در فوتبال باشم اما ارتباط هایی که باید را ندارم و الان در فوتبال نیستم.


حجازی درباره برخی بی نظمی های موجود در مراسم سالگرد پدرش افزود: واقعیت این است که مردم همیشه درخواست می کنند مراسم هرچند ساده برگزار شود. الان هم ماه رمضان است و ما امکان پذیرایی نداریم. با این حال آقای فتحی تماس گرفت و خواستند باشگاه استقلال تدارک خوبی ببیند اما ما در کنار مردم بودن را به مجالس رسمی ترجیح می دهیم.

 

دیدگاه‌ها