کد خبر : 1598205 | 21 اسفند 1397 ساعت 12:03 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

کیه لینی: بهترین خاطره؟ کلین شیت مقابل بارسلونا

جورجو کیه لینی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، در مورد دیدار حساس امشب تیمش مقابل اتلتیکومادرید صحبت کرد.

کیه لینی: بهترین خاطره؟ کلین شیت مقابل بارسلونا


به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست دور رفت 0-2 در مادرید برابر تیم دیگو سیمئونه، یوونتوس ماموریت دشواری برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان خواهد داشت اما کیه لینی ابراز امیدواری کرد بازی شماره 500 وی برای یوونتوس خاطره انگیز باشد.

 

1389849

 

کیه لینی گفت: "حذف از لیگ قهرمانان؟ علاقه ای به شنیدن این کلمه ندارم و ما پر از شور و شوق برای صعود به مراحل پایانی لیگ قهرمانان هستیم و باید مرحله به مرحله پیش برویم. همیشه زمانیکه شما برای تیمی همانند یوونتوس بازی می کنید، فشار زیادی روی شما وجود دارد.

 

اتلتیکومادرید تیمی محکم و مستحکم است و برای غلبه بر این تیم ما باید میل به پیروزی بیشتری نسبت به رقیب داشته باشیم. بازی کردن برابر آنها آسان نیست اما اساسا هیچ بازی راحتی در این سطح از لیگ قهرمانان وجود ندارد.

 

حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان؟ من واقعا به خاطر جیجی بوفون ناراحت شده و از تماشای اتفاقات دیدار برابر منچستریونایتد احساس ناامیدی داشتم.

 

بازی شماره 500 برای یوونتوس؟ امیدوارم که این دیدار یک بازی به یاد ماندنی برای من در دوران ورزشی ام باشد. در این 500 بازی، دیدار مورد علاقه من تساوی بدون گل در نوکمپ برابر بارسلونا بود زیرا کلین شیت مقابل آنها کار آسانی نیست."

دیدگاه‌ها