کد خبر : 1592135 | 27 بهمن 1397 ساعت 17:55 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی ضعیف برابر گنگام

رئیس لیون خبر از انتقام برابر بارسلونا داد

لیون شب گذشته با پیروزی 2-1 برابر تیم قعرجدولی گنگام به استقبال دیدار حساس مقابل بارسلونا رفت.

رئیس لیون خبر از انتقام برابر بارسلونا داد

به گزارش "ورزش سه"، لیون و بارسا سه شنبه پیش رو در ورزشگاه ژلاند از دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

لیون تحت تاثیر این بازی نتوانست نمایش خوبی برابر گنگام داشته باشد؛ هرچند که در نهایت پیروز شد و خود را به لیل رده دومی نزدیک تر کرد.

 

ژان میشل آئولاس، رئیس باشگاه لیون پس از بازی به خبرنگاران گفت:« نتیجه پایانی پوششی بود بر بازی نه چندان خوب ما. کیفیت بازی چندان خوب نبود ولی می دانم که پیش از دیدارهای بزرگ همچون دیداری که برابر بارسا پیش رو داریم، معمولا بازیکنان نمی توانند بهترین بازی خودشان را انجام دهند و همیشه ترس از مصدومیت وجود دارد. سوای کیفیت بازی، نتیجه بسیار خوب بود و به لیل نزدیک تر شدیم.»

 

 

1382648

 

 

آئولاس ادامه داد:« معتقدم سه شنبه بازی دیگری را برابر بارسا انجام خواهیم داد و انتظار یک نمایش فوق العاده را در حضور هواداران داریم. همچنین یک حساب قدیمی کوچک هم با بارسا داریم و با انگیزه انتقام به این بازی وارد خواهیم شد. آخرین مصاف ما با بارسلونا خاطره خوبی به همراه نداشت ولی می توانیم امسال جبران کنیم.»

 

لازم به ذکر است که بارسا و لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سال 2009 نیز به مصاف هم رفتند که در لیون به تساوی 1-1 رسیدند و بارسا در نوکمپ 5-2 پیروز شد.

دیدگاه‌ها