کد خبر : 1573348 | 12 آذر 1397 ساعت 18:38 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام – جلالی، شیشه عمر آقا معلم در دست شاگرد اول

تیم نساجی مازندران در آخرین دیدار نیم فصل اول خود به مصاف پیکان تهران می‌رود. مسابقه‌ای که بسیار حساس و سرنوشت‌ساز برای مجید جلالی خواهد بود.

نکونام – جلالی، شیشه عمر آقا معلم در دست شاگرد اول

به گزارش "ورزش‌سه"،  هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر ایران روز پنجشنبه با دیدار حساس پیکان و نساجی مازندران در ورزشگاه شهر قدس شروع می‌شود. دیداری که حساسیت جدولی زیادی ندارد اما حضور مجید جلالی و جواد نکونام بر روی نیمکت دو تیم آن را جذاب و به یادماندنی خواهد کرد.


جواد نکونام که از باشگاه پاس تهران به فوتبال ایران معرفی شده است دوران بسیار طلایی را زیر نظر مجید جلالی در این تیم گذراند. روزهایی که این هافبک خوش استیل را به تیم ملی رساند و مقدمات لژیونر شدنش را فراهم ساخت. کاپیتان سابق تیم ملی حتی در بازگشت دوباره به فوتبال ایران هم دست رد به سینه مربی قبلی خود نزد و مدتی را در سایپا و کنار مجید جلالی گذراند.


حالا نکونام برای اولین بار در مقام جدید خود برابر استادش یعنی مجید جلالی قرار می‌گیرد. نساجی با هدایت مربی جوان خود به لیگ برتر صعود کرده و شرایط متوسطی را در این مسابقات تجربه می‌کند. اما اوضاع در پیکان متفاوت است؛ آن‌ها سه بازی را پشت هم و با اشتباهات متعدد فردی به حریفان واگذار کردند و حالا نساجی دیدار حیاتی برای بازیکنانشان محسوب می‌شود. به نوعی شیشه عمر آقا معلم در دست شاگرد اولش است. در صورتی که پیکانی‌ها نتوانند در این مسابقه هم پیروز باشند باید در انتظار تغییرات احتمالی بر روی نیمکت این تیم باشیم. احتمالی که هر بار توسط مسئولان باشگاه پیکان رد شده است اما شایعات زیادی حول محور این موضوع وجود دارد. سرخپوشان مازنی هم در صورت کسب برد در جدال حساس نیم فصل اول را با رتبه تک رقمی به اتمام می‌رسانند. اتفاقی که می‌تواند نقطه مثبتی در اولین سال مربیگری نکونام در لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها