کد خبر : 1564665 | 06 آبان 1397 ساعت 23:30 | 108.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت راموس از تصمیم مدیران رئال برای تغییر مربی

سرخیو راموس: کاپیتان رئال مادرید، به طور تلویحی اعلام کرد که به تصمیم باشگاه برای کنار گذاشتن خولن لوپتگی و انتخاب یک مربی جدید، احترام می گذارد.

حمایت راموس از تصمیم مدیران رئال برای تغییر مربی

به گزارش "ورزش سه"، لوپتگی که شروع خوبی در رئال داشت، خیلی زود دچار مشکل شد و شکست 5-1 امشب مقابل بارسلونا، تقریبا به معنای پایان کار او در این تیم است.

در حالی که رسانه های اسپانیایی اعلام کردند که فردا آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید رئال معرفی خواهد شد، راموس هم اعلام کرد که بازیکنان این تیم باید به تصمیم مدیران باشگاه احترام بگذارند.

او به خبرنگاران گفت:" ما باید به تصمیمی که از بالا گرفته می شود، احترام بگذاریم. موضوع اتحاد مطرح است. باید فصل جدیدی را آغاز کنیم.

 

1349307

 

من همیشه با همه مربیان رابطه خوبی داشتم اما در چنین شرایطی، بهتر است کنار بمانیم زیرا شرایط حساسی است. احترام، به دست آوردنی است، نه تحمیلی. ما جام های زیادی به دست آوردیم و مدیریت تیم مهمتر از دانش مربی است."

راموس همچنین در مورد شکست امشب گفت:" شرایط بسیار بدی برای همه تیم است. دیداری کلیدی بود و نتیجه ضعیفی کسب کردیم. اکنون زمان آن نیست که انگشت اتهام را به سوی کسی بگیریم اما چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. ما باید سرمان را بالا بگیریم و کلید موفقیت، کار کردن است."

دیدگاه‌ها