کد خبر : 1564379 | 06 آبان 1397 ساعت 09:53 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

باپتیستا: وینیسیوس باید در الکلاسیکو بازی کند

خولیو باپتیستا، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که وینیسیوس جونیور باید فرصت بازی کردن در ال کلاسیکو را پیدا کند.

باپتیستا: وینیسیوس باید در الکلاسیکو بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس درخشش فوق العاده ای در تیم دوم رئال مادرید داشته ولی تنها 12 دقیقه برای تیم اصلی به میدان رفته است. در حالی که او در بازی آخر خود به همراه کاستیا اخراج شده بود، با درخواست فرجام خواهی رئال، برای ال کلاسیکو بخشیده شد و مشکلی برای همراهی تیمش ندارد. حال باپتیستا که در آخرین بازی بدون حضور مسی و رونالدو، تک گل رئال را در نوکمپ زد و سپیدپوشان پیروز شدند، به تمجید از وینیسیوس پرداخت.

 

آخرین بازی ال کلاسیکو بدون مسی و رونالدو با گلزنی تو تمام شد، رئال 1-0 پیروز شد.

 

گلزنی در چنین بازی خاصی بسیار اتفاق ویژه ای است. بازی خیلی احساسی برایم بود زیرا گل زده بودم. بارسلونا تیم خیلی خوبی بود ولی توانستیم با یک بازی عالی به پیروزی برسیم. خیلی خوشحال بودم که پیروز شدیم و با گل من به پیروزی رسیدیم.

 

 

1348938

 

 

بهترین لحظاتت با پیراهن سفید رئال چه بوده؟

 

نمی‌دانم ولی اینکه نامم در تاریخ ال کلاسیکو ثبت شده خیلی لذت بخش است.

 

تو درباره زدن آن ضربه هیچ تردیدی نداشتی؟

 

ما توپ را در وسط زمین تصاحب کردیم، لاسانا دیارا پاس داد، من آن را به رو فان نیستلروی دادم، توانستم از رافا مارکز عبور کنم و ضربه خوبی به توپ بزنم. اگر آنقدر خوب ضربه نمی‌زدم توپ گل نمی‌شد.

 

آن موقع، دوره برزیلی ها بود؟

 

برزیلی های زیادی در رئال بودند مثل مارسلو، روبینیو، روبرتو کارلوس و من. همه ما در ترکیب خوب کار می‌کردیم و در زمین هم عالی بودیم.

 

1348370

 

 

آیا فکر می‌کنید وینیسیوس شایسته بازی کردن است؟

 

بله همینطور است. تنها مشکل این است که او خیلی جوان است تا بخواهد به یک ستاره در رئال تبدیل شود. او بازیکن بسیار خوبی است و می‌تواند در ال کلاسیکو خوش بدرخشد ولی باید مراقبش بود زیرا می‌تواند خیلی آرام پیشرفت کند و تاثیر بدی روی بازی اش گذاشته شود. فشار در رئال خیلی بالاست و کنار آمدن با این فشار آسان نیست.

 

به نظر او بازیکن متفاوتی است ولی آیا ممکن است در نهایت مثل روبینیو شود؟

 

او شجاع است. همیشه سعی می‌کند کارهایی را رقم بزند. باید به او فرصت داد تا اعتماد به نفسش را به دست آورده و اوضاع را بهتر کند.

 

چه نتیجه ای برای ال کلاسیکو پیش بینی می‌کنی؟

 

به نظرم رئال 1-0 می‌برد، مثل روزی که من گل زدم. برایشان آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها