کد خبر : 1617547 | 24 خرداد 1398 ساعت 12:08 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

"تب هازارد" در مطبوعات اسپانیا(عکس)

رسانه‌های اسپانیایی امروز به صورت گسترده به معرفی رسمی ادن هازارد، ستاره جدید این تیم به هواداران باشگاه پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، معرفی رسمی ادن هازارد، خرید جدید رئال مادرید که دیروز در شهر مادرید و در خانه بزرگ رئال،  سانتیاگو برنابئو انجام شد یکی از مهمترین اخبار دنیای فوتبال و بدون شک مهمترین خبر فوتبال اسپانیا بوده.

 

رسانه‌های اسپانیایی به خصوص دو روزنامه شهر مادرید، مارکا و آ اس، همانطور که انتظار می‌رفت صفحه اول خود را به معرفی هازارد اختصاص داده و ورود او به رئال را خوشامد گفته‌اند.

 

روزنامه مارکا، صفحه اول خود را به عکس بزرگ و تمام‌صفحه استادیوم سانتیاگو برنابئو اختصاص داده که دیروز با حضور 50هزار تماشاچی به استقبال هازارد رفت. مارکا به عنوان تیتر اول خود از قول هازارد خطاب به هواداران رئال نوشت:" می‌خواستم شما را از نزدیک ببینم".

 

1412854

 

مارکا در بخش دیگری از تیترهای صفحه اول خود به قول هازارد به هواداران رئال اشاره کرده و از قول او نوشت:" سعی می‌کنم در رئال بهترین بازیکن دنیا باشم".

 

روزنامه آ اس هم صفحه اول خود را به صورت تمام‌صفحه به عکس هازارد اختصاص داده و از تیتر یک " تب هازارد" استفاده کرده است.

 

1412853

 

آ اس همچنین به شعار جالب هواداران  حاضر در ورزشگاه اشاره کرد که در مراسم معارفه هازارد خواهان جذب کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن شدند. آ اس با اشاره به این شعارها نوشت:" فریاد بر سر فلورنتینو: امباپه را می‌خواهیم".

 

دیدگاه‌ها