کد خبر : 1619451 | 02 تیر 1398 ساعت 11:55 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بعدی در ترکیه امضا می‌کند

پرسپولیس با 5 گزینه وارد مذاکره نهایی شد

برخلاف اخباری که گفته می‌شود پرسپولیس برای نیمکت فصل آینده خود روی سه گزینه نوری، کاررا و دی‌بیاسی به جمع بندی رسیده، آنها همچنان مذاکرات خود را با 5 گزینه ادامه خواهند داد.

پرسپولیس با 5 گزینه وارد مذاکره نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از خارج شدن نام یحیی گل محمدی به عنوان تنها گزینه داخلی برای جانشینی برانکو ایوانکوویچ، با توجه به عدم تمایل باشگاه پدیده شهر خودرو برای جدایی این مربی، اکنون سرخپوشان مذاکرات خود را با گزینه‌های خارجی به صورت رسمی استارت زده اند.


در شرایطی که گفته می‌شد باشگاه با سه گزینه برای جمع بندی و مذاکره و در نهایت توافق در حال رایزنی و بررسی رزومه است، اکنون خبر می‌رسد که همچنان 5 گزینه روی میز مدیرعامل این باشگاه قرار دارد و آنها در نظر دارند با بررسی تمامی جوانب به یک گزینه ایده آل دست یابند.


ایرج عرب، مدیرعامل سرخپوشان امیدوار است با جمع بندی لازم در خصوص گزینه‌های پیشنهادی در نهایت به یک کادرفنی ایده‌آل برای هدایت این تیم دست یابد تا پرسپولیس با حفظ شرایط مناسب فنی، به عملکرد مثبت چند فصل اخیر خود ادامه دهد.


در حال حاضر علاوه بر رزومه نفرات شناخته شده‌ای همچون الکس نوری، ماسیمو کاررا و جیانی دی بیاسی، نام دو گزینه دیگر نیز به این نفرات اضافه شده است. در پایان بررسی درباره گزینه، این مذاکرات احتمالا در ترکیه انجام خواهد شد و قرارداد با مربی آینده سرخپوشان به امضا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها