کد خبر : 1582999 | 21 دی 1397 ساعت 16:50 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با برایتون

کلوپ: دوست داشتم در هر 4 جام حاضر باشیم

لیورپول پس از شکست از ولورهمپتون از جام حذفی کنار رفت و حالا فقط در لیگ برتر و لیگ قهرمانان صاحب شانس قهرمانی است.

کلوپ: دوست داشتم در هر 4 جام حاضر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از هفته ها پیروزی سرانجام در لیگ مغلوب سیتی شد تا فاصله 7 امتیازی به 4 کاهش یابد و اخیر در جام حذفی نیز با شکست از ولورهمپتون نتوانست راهی دور چهارم شود.  لیورپول در جام اتحادیه نیز حذف شده بود در حالی که سیتی و چلسی که تعقیب کنندگان این تیم در جدول هستند، در هر دو جام یاد شده حاضر هستند.

پس از دو شکست متوالی، لیورپول فردا در زمین برایتون به میدان خواهد رفت و امیدوار است تا سیتی و دیگر رقبا به سبب خستگی ناشی از حضورشان در جام اتحادیه و جام حذفی، در ادامه لیگ امتیاز از دست بدهند.

 

 

1368830

 

 

کلوپ در نشست خبری بازی با برایتون گفت:« اگر یک تیم کامل را در اختیار داشته باشید، این یک مزیت است که تقویم سبک تری در ادامه راه پیش روی شما باشد. این واقعا خوب است. وضعیت ما در حال حاضر اینطور است.

البته که دوست نداشتیم نه در جام اتحادیه و نه در جام حذفی از دور رقابت ها کنار برویم. در جام اتحادیه به چلسی خوردیم که قطعا دشوارترین قرعه ممکن بود. در جام حذفی هم پس از خستگی ناشی از بازی های سنگین ماه دسامبر، مغلوب وولوز شدیم. انها شیوه بازی شان به گونه ای است که بسیار می دوند و شما را هم وادار به دویدن می کنند. در بازی برابر وولوز زمین برای شما بزرگتر از حد ممکن به نظر می رسد. ما کمی خسته بودیم و در نهایت باختیم.

شاید اگر به جای وولوز به یک تیم دسته پایین برخورد می کردیم، شرایط بهتر می شد. بازی با آنها پرتنش بود و مصدومانی هم داشتیم.»

 

 

1368927

 

 

کلوپ ادامه داد:« من پپ گواردیولا را می شناسم و می دانم که او دوست ندارد در هیچ تورنمنتی حذف شود. من هم مثل او فکر می کنم و دوست داشتم الان در هر 4 جام شانس قهرمانی داشتیم اما خوب شرایط متفاوت شده است.

ما حالا فرصت و زمان استراحت و تمرین بیشتری داریم اما برخی مواقع در چنین وضعیت به نظر مطلوبی هم دچار اشتباه می شوید. باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و امتیازات لازم در لیگ را جمع کنیم. باید بهترین تصمیمات را بگیریم، چالش های پیش رو را به درستی درک کنیم، خودمان را در بهترین مسیر قرار دهیم و همینطور رو به جلو پیش برویم. این وظیفه ما در ادامه کار است و نه هیچ چیز دیگر.»

 

دیدگاه‌ها