کد خبر : 1622154 | 16 تیر 1398 ساعت 11:08 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

گایاردو: بهتر بود مسی آن حرف‌ها را نمی‌زد

مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی ریورپلاته با اشاره به انتقادهای تند و جنجالی مسی از کوپا آمه‌ریکا می‌گوید این انتقادهای تند درست نیست و می‌تواند مشکل‌ساز شود.

گایاردو: بهتر بود مسی آن حرف‌ها را نمی‌زد

به گزارش "ورزش سه"، جنجالی که لیونل مسی بعد از پیروزی 2-1 آرژانتین مقابل شیلی در رده‌بندی کوپا آمه‌ریکا 2019 و متعاقب اخراج شدنش در این بازی به پا کرد در آمریکای جنوبی تبعات گسترده‌ای داشته و واکنش‌های مختلفی برانگیخته. یکی از این واکنشها، واکنش مارسلو گایاردو، سرمربی ریورپلاته آرژانتین است که بعد از پیروزی 2-0 ریور مقابل آمه‌ریکای مکزیک با سوالهای خبرنگاران درباره ادعاهای مسی علیه کانمبول روبرو شد و نظرش را در این باره ابراز کرد.

 

پیام اصلی گایاردو برای مسی این بود که انتقادهایی تا این حد تند و جنجالی درست نیست. او خطاب به مسی گفت چنین انتقادهایی می‌تواند برای او مشکل‌ساز شود.

 

1417606

 

مسی در سائوپائولو به خبرنگاران گفت:" ما مجبور نیستیم جزئی از این فساد باشیم. کوپا را طوری طراحی کرده‌اند که قهرمانی به برزیل برسد". ستاره آرژانتینی به نشانه اعتراض در مراسم اهدای مدالها هم حاضر نشد.

 

اما گایاردو که به همراه ریور برای شرکت در جام کولوسوس در سیاتل آمریکا به سر می‌برد به خبرنگاران گفت:" از دید من مسی نباید چنین کاری می‌کرد. چون او کسی است که حرفش خیلی اهمیت دارد و ممکن است مشکل‌ساز شود".

 

گایاردو در ادامه گفت:" فارغ از اینکه گفتن این حرفها از سوی مسی تصمیم خود او بوده یا بر اساس تصمیمی جمعی قرار بوده او این حرفها را به زبان بیاورد، به زبان آوردن آنچه او به آن اعتقاد دارد حقش است و کسی نمی‌تواند این حق را از او بگیرد. آرژانتین احساس می‌کند در کوپا آمه‌ریکا ضربه خورده و او این شایستگی و حق را دارد که این احساس را به زبان بیاورد".

 

نام مارسلو گایاردو به عنوان یکی از نامزدهای آینده سرمربی‌گری تیم ملی آرژانتین مطرح است و در نتیجه رسانه‌های این کشور صحبتهای او به خصوص درباره آلبی‌سلسته را با دقت دنبال کرده و پوشش می‌دهند.

 

دیدگاه‌ها