کد خبر : 1615390 | 12 خرداد 1398 ساعت 20:54 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

لایو پر ماجرای آخرین لژیونر فوتبال ایران 

مهرداد محمدی : دعا کنید دیگر به ایران برنگردم

با یک کلاه یک وری لبه دار،پشت فرمان یک خودرو در راه باشگاه مهرداد محمدی سکوت خود را نه در گفتگو با رسانه ها بلکه در یک لایو اینستاگرامی می‌شکند.

مهرداد محمدی : دعا کنید دیگر به ایران برنگردم

او امروز به سبک خودش و به دور از تشریفات برنامه های تلویزیونی که هیچ سنخیتی با استایل دوست داشتنی او ندارد در راحت ترین حالت ممکن با حفظ اخلاق و در حالی که موزیک مورد علاقه اش را گوش می داد، قبل ازرفتنش به لیسبون و باشگاه اوس پرتغال نشستی صمیمانه را با کارگردانی خودش به روی آنتن برد.


 مهرداد یک کلاه مشکی گپ با نوشته بتمن را بر سرگذاشته و یک تی شرت قرمز بر تن کرده است . او در لایو اینستاگرامش دل هیچکس را نشکست و هر کسی را که از او خواست که اسمش را ببرد رویش را زمین نینداخت و تمام دوستانش را قبل از رفتن وعده دیدار داد.اینکه او چگونه می خواهد دراین مدت کوتاه به تک تک دوستانش سر بزند باید از خودش بپرسید.

 

حالا تو دست بی صدا.. دشنه ما شعر و غزل... قصه مرگ عاطفه... خواب های خوب بغل بغل .... تقصیر این قصه ها بود ...تقصیر این دشمنا بود...اونا اگه شب نبودن .... سپیده امروز با ما بود....


مهرداد همزمان که به این نوا گوش می کند می گوید حالا که دیگر 25 ساله شده تصمیم گرفته است که به آرزویش جامه عمل بپوشاند و راهی قاره سبز شود. او از کسانی که از او می خواهند برود و با کسب تجربه دوباره به ایران بگردد می خواهد که دعا کنند او برود اروپا و دیگر بر نگردد. برادرانی که از خیابان فلاح تهران به اوج آرزوهایشان به لطف فوتبال واستعدادشان می رسند. اتفاقا او در این لایو باز هم دلش نمی آید نامی از فلاح نبرد تا ثابت کند در قاموسش نیست که نام روزهای بچگیش را فراموش کند.


عکس العمل های او با دیدن دوستانش جذاب است و صمیمی چرا که او یک رفیق باز تمام عیار است. او در جواب اینکه چرا آن پنالتی را خودش نزد پشت مهدی کیانی می ایستد و می گوید فوتبال است و ممکن است اگر خودش هم می زد همین اتفاق می افتاد. شماره 10 سپاهان از هواداران سپاهان و حمایتشان تشکر می کند. از پیک موتوری  گرفته تا بازیکنانش. او حتی از بیان بدهکاریش هیچ ابایی ندارد چرا که مهرداد هنوزهمان مهرداد است.

 


 سیاوش یزدانی یا به قول مهرداد رل او در سپاهان از وی درخواست می کند او را در لایو بالا بیاورد. به هر دلیلی این ارتباط میسر نمی شود تا پس از کلی تلاش بالاخره چشممان به جمال سیاوش هم روشن می شود. مرد پر حاشیه این روز های فوتبال ایران که با دیدن او مکالمه شان شروع می شود. سیاوش  از روزهای سختی می گوید که در حال تجربه است.


 سیاوش  یزدانی می گوید :«  فعلا حاشیه درست کردم ...سلطان این روزها از جانب پرسپولیسی ها در فضای مجازی دائم مورد ارادت قرار می گیرم » 


مهرداد  :«  کلا در فضای مجازی که همه به همدیگر ارادت دارند »


سیاوش :« بابا جان یه بنده خدایی یه توهینی به ما کرد  ما هم یه توهینی کردیم تو رو خدا تمامش کنید . این کارها چیه»


مهرداد:« عیبی ندارد داداش اهمیتی  نده . تو آدم مشتی هستی و من خودم تو را می شناسم. خودت را ناراحت نکن .»


مهرداد درپایان این لایو می گوید که به خاطر رفتن به مراسم عروسی بهادر عبدی رفتنش به لیسبون را 11 روز به عقب انداخته است.  الان هم  در حال رفتن به باشگاه انقلاب تهران است  . 


شاید  این بهترین گفتگوی ممکن  با مهرداد محمدی است که درست مثل میلاد بنا به دلایلی دیگر علاقه چندانی به رسانه ها ندارد که شاید فکرمی کند که سادگی ذاتی آنها دستمایه شوخی و خنده می شود . در نهایت محمدی که بعد از حضور از راه آهن به سپاهان رفت ودر حالی که انتظار می رفت امسال در یک باشگاه بزرگ بازی کند به پرتغال خواهد رفت و پرونده گفتگوی خود را این چنین می بندد،  گفتگویی با همراهی یک ترانه قدیمی و صدها پیغام ریزو درشت به سبک لایو های آنها که سری در بین همه سرها دارند.

دیدگاه‌ها