کد خبر : 1614445 | 08 خرداد 1398 ساعت 11:17 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

لاکازت: به اوبامیانگ حسادت نمی‌کنم

الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال می‌گوید بین او و هم‌پستی‌اش اوبامیانگ رابطه خیلی خوبی وجود دارد و او به موفقیت‌های هم‌تیمی گابنی‌اش افتخار می‌کند.

لاکازت: به اوبامیانگ حسادت نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال در آستانه دیدار این تیم با چلسی در فینال لیگ اروپا می‌گوید بین او و پیر امریک اوبامیانگ، دیگر مهاجم آرسنال رابطه بسیار خوبی برقرار است. لاکازت می‌گوید شایعات مطرح شده درباره اینکه او به موفقیت‌های اوبامیانگ حسادت می‌کند واقعیت ندارد و بین او و هم‌پستی‌اش در خط حمله آرسنال رابطه‌ای بسیار خوب و نزدیک برقرار است.

 

1384388

 

لاکازت و اوبامیانگ به احتمال زیاد امشب خط حمله آرسنال را در جدال با چلسی، در فینال لیگ اروپا تشکیل خواهند داد. بازی‌ای که آرسنال می‌داند در صورت پیروزی در آن نه تنها جام قهرمانی لیگ اروپا را بدست خواهد آورد بلکه می‌تواند فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

 

لاکازت که در فصل جاری 13 گل برای آرسنال به ثمر رسانده، درحالیکه تعداد گلهای اوبامیانگ برای توپچی‌ها 22 گل بوده با رد شایعات درباره حسادت او به مهاجم گابنی آرسنال گفت:" من به هیچکس حسادت نمی‌کنم. من فقط می‌خواهم آرسنال قهرمان شود. اوبامیانگ هم همین را می‌خواهد".

 

مهاجم فرانسوی آرسنال در ادامه گفت:" شکی نیست که بازی کردن ما در کنار هم از هر وضعیت دیگری بهتر است ولی وقتی یکی از ما در زمین حضور دارد و دیگری روی نیمکت نشسته، کسی که در زمین است تمام تلاشش را می‌‌کند تا به تیم کمک کند و در پیروزی تیم نقش داشته باشد".

 

لاکازت در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بین ما رابطه‌ای شبیه تله‌پاتی برقرار است که البته بعضی وقتها دچار اشتباه می‌شود. بعضی وقتها اوبامیانگ به چپ می‌رود و من توپ را به راست می‌فرستم. ولی ما معمولاً در یک طول موج قرار داریم و همدیگر را خیلی خوب می‌فهمیم".

 

دیدگاه‌ها