کد خبر : 1616266 | 17 خرداد 1398 ساعت 22:00 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی مورینیو به زیدان برای هازارد پاسخ منفی داد!

ادن هازارد می توانست از سال 2011 برای رئال مادرید بازی کند اما ژوزه مورینیو علاقه ای به رخ دادن این اتفاق نداشت.

وقتی مورینیو به زیدان برای هازارد پاسخ منفی داد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد ادن هازارد فاصله ای تا عقد قرارداد با رئال مادرید ندارد اما این اتفاق ممکن بود سالها قبل رخ دهد و زین الدین زیدان از گذشته علاقمند به این ستاره بلژیکی بود اما حالا این اتفاق بالاخره قرار است در سال 2019 رخ دهد.

 

در اوایل دهه جدید، زیدان در فرانسه متوجه درخشش ادن هازارد در لباس لیل شده بود و بازیکن جوان آن مقطع لیل که شماره 26 می پوشید، چشمان تیزبین زیزو را به خود خیره کرده بود. زیدان در آن مقطع با فلورنتینو پرز تماس گرفته و به وی پیشنهاد خرید ادن هازارد را می دهد اما رئیس باشگاه رئال مادرید در آن مقطع میلی به رخ دادن این اتفاق نشان نمی دهد.

 

1411444

 

همچنین بعد از مطرح شدن این پیشنهاد به ژوزه مورینیو، او نیز برای خرید بازیکنی بزرگ تر ابراز علاقه می کند و در نهایت پیشنهاد زیدان پذیرفته نمی شود تا اینکه رئال مادرید مدتی بعد لوکا مودریچ را از تاتنهام جذب می کند.

 

البته در همان مقطع مورینیو به پیشنهاد زیزو برای خرید رافائل واران پاسخ مثبت می دهد اما در نهایت تقدیر برای ادن هازارد به شکل دیگری رقم می خورد و حالا به نظر می رسد زیدان تا کار کردن با ستاره مورد علاقه خود فاصله چندانی ندارد، اما رئال مادرید 7 سال دیرتر و با مبلغی حداقل 100 میلیون یورویی، باید تاوان غفلت گذشته خود را بدهد.

دیدگاه‌ها