کد خبر : 1624206 | 25 تیر 1398 ساعت 10:35 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

دومین علی کریمی؛ کاپیتان تیم ملی ایران

رویارویی تیم"ب" ایران با امیدها در حالی با تساوی به پایان رسید که یک بار دیگر بازوبند کاپیتانی به ستاره ای به نام علی کریمی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک اصفهانی فوتبال ایران در روزهایی که تنش و گمانه زنی های فراوانی در خصوص آینده اش با استقلال به گوش می رسد به جمع نفرات دعوت شده در تیم "ب" اضافه شد تا فرصت نشان دادن توانایی های خود به مارک ویلموتس و دستیارانش در کادر فنی تیم ملی را به دست بیاورد.


سرمربی بلژیکی در برهه ای که بیشتر باشگاه های لیگ برتر در حال گذراندن تمرینات آماده سازی پیش فصل خود هستند در اردوی تیم ملی از بازیکنان جوان داخلی دعوت به عمل آورد تا شناختی نسبی از آنها به دست بیاورد که در بین آنها چند چهره سرشناس تر نیز دیده می شدند از جمله علی کریمی ستاره فصل گذشته استقلال که انتظار می رفت در فهرست اصلی ایران برای جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 قرار داشته باشد.


علی کریمی در روزهایی که وضعیت تمدید قراردادش با استقلال مشخص نیست به اردوی تیم ملی اضافه شد و دیروز در بازی با امیدها و سرمربی سابقش فرهاد مجیدی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست تا روند رهبری بازیکنانی با نام علی کریمی در ایران ادامه دار باشد. این اتفاق به همان اندازه که برای بازیکن اصفهانی جذاب بود، نگران کننده هم محسوب می شد چون کاپیتانی تیم "ب" ایران آن هم در حالی که انتظار می رفت او یکی از ستاره های تیم اصلی باشد می تواند پیام های تلخی برای این بازیکن داشته باشد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها