کد خبر : 1623478 | 22 تیر 1398 ساعت 11:32 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

رالی شوخی و حاضر جوابی و خاطره

نبرد جکی چان و رحمتی روی سن ستاره ساز

حضور چهره های مطرح ورزشی و فوتبالی در برنامه ستاره ساز باعث شد تا این بار نقل خاطرات از دو چهره مطرح فوتبال سابق تیم ملی همه توجهات را به خود جلب کند.

نبرد جکی چان و رحمتی روی سن ستاره ساز

به گزارش "ورزش سه"، حضور سیدمهدی رحمتی در برنامه ستاره ساز و رویارویی این دروازه بان مطرح فوتبال ایران با چهره هایی همچون فیروز کریمی و خداداد عزیزی صحنه های جالب توجهی را رقم زد به خصوص جایی که کاپیتان سابق استقلال و شماره یک این روزهای پدیده مشهد به نقل اولین خاطره شیرین خود از گلزن سابق فوتبال ایران پرداخت.


مهدی رحمتی درست در روزهایی طعم شیرین حضور در اردوی تیم ملی را چشید که آن روزها خداداد به عنوان یکی از کارکشته ترین ستاره های تیم ملی نقشی کلیدی در ترکیب داشت. همین بهانه خوبی بود تا محمدرضا احمدی مجری ستاره ساز از فرصت به دست آمده برای رقم زدن صحنه های جالب توجه در این برنامه تلویزیونی نهایت بهره را ببرد تا دیالوگ های شیرینی از دهان این دو ستاره فوتبال ایران رقم بخورد.


محمدرضا احمدی؛ آقای رحمتی یک خاطره از آقای عزیزی برای ما بگو.


رحمتی؛ آقاخداداد اشاره می کند که نگو(باخنده)


احمدی؛ نه بگو


رحمتی؛ من اولین اردوکه به تیم ملی دعوت شدم با آقای عزیزی روبرو شدم و افتخاری بود کنارشان باشم.

 

1419074


احمدی؛ چند سالت بود؟


خداداد: الان 82 سالشه! مهدی با همه مهاجمان سرشناس ایران بوده از ناصر محمدخانی بگیرید تا فرشاد پیوس، صمد مرفاوی و ... (باخنده) بهترین پنالتی رو هم آقا فیروز میگه از علی پروین گرفته (باخنده) با همه بود و هنوز هم هست! اما سوای از شوخی مهدی راست می گوید سال 82 اولین بار او را در قطر دیدم...


رحمتی: یک بار در امارات بودیم، پرواز چند ساعتی تاخیر داشت و قرار شد برویم گشتی بزنیم. وقتی رفتیم بیرون دیدم چند تا چینی دوان دوان خودشان را به آقاخداداد رساندند. وقتی از او پرسیدم جریان چی بود؟ گفت این بندگان خدا من را با"جکی چان" اشتباه گرفتند.


خداداد: دروغ میگه، مهدی از اول حضورش در تیم ملی رابطه ای بود و تا آخرش هم با رابطه ماند(باخنده)

دیدگاه‌ها