کد خبر : 1583139 | 22 دی 1397 ساعت 10:32 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید اریکسون از عملکرد چین با لیپی

سوون گوران اریکسون، سرمربی فیلیپین ، به تمجید از مارچلو لیپی و عملکرد او با تیم ملی چین در جام ملت های آسیا پرداخت.

تمجید اریکسون از عملکرد چین با لیپی

به گزارش "ورزش سه"، لیپی برای اولین بار حضور در جام ملت ها را تجربه می‌کند و توانسته دو پیروزی در دو بازی اولش کسب کرده و صعود به دور بعد را قطعی کند.  تیم او روز گذشته تیم اریکسون را با 3 گل شکست داد و پس از بازی، سرمربی سوئدی به تمجید از رقیب ایتالیایی خود پرداخت.

 

 

1371948

 

 

او گفت:" به نظرم بازی عجیبی بود ولی من به تیمم افتخار می‌کنم با این که 3-0 شکست خوردیم. به همه بازیکنان گفتم که اگر قرار باشد کسی مقابل ما گلزنی کند، شماره 22 ( یو دابائو)، شماره 18  ( گائو لین) یا شماره 7 (وو لی) هستند. این ها سه بازیکنی هستند که می‌توانند گلزنی کنند. وو لی دو گل زد و شماره 22 دیگر گل را به ثمر رسند. اگر به وو لی در داخل یا خارج محوطه فرصت دهید، شما را مجازات خواهد کرد و همین کار را هم کرد. در هر صورت، ما خوب بازی کردیم و باید گلزنی می‌کردیم. در نهایت، دو بازی انجام داده ایم و نشان دادیم که می‌توانیم فوتبال بازی کنیم. هنوز گلی نزده ایم، از این بابت متاسفم. هر دو بازی را باخته ایم و از این بابت هم متاسفم. در هر صورت، هنوز حذف نشده ایم. یک بازی دیگر داریم و باید ببینیم چه خواهد شد."

 

اریکسون سپس به تمجید از وو لی که در زمان حضورش در شانگهای SIPG، مربی او بود پرداخت و گفت:" او بهترین گلزن چینی لیگ است. فصل گذشته او در مجموع بهترین گلزن بود. این یک دستاورد بزرگ است؛ اگرکه تمام خارجی های حاضر در لیگ چین را در نظر بگیرید."

دیدگاه‌ها