کد خبر : 1556867 | 05 مهر 1397 ساعت 01:23 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین پسران لوپتگی در سانچس پیس خوان

سویا 3-0 رئال مادرید: نه کهکشانی ها به صدرنشینی

رئال مادرید در شبی که می توانست با یک تساوی به صدر جدول لالیگا صعود کند، با نتیجه 3-0 مغلوب سویا شد.

سویا 3-0 رئال مادرید: نه کهکشانی ها به صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در ورزشگاه سانچس پیس خوان برگزار شد، رئالی ها در همان نیمه اول سه بار دروازه شان را باز شده دیدند و در نهایت با همین نتیجه بازی را واگذار کردند.

سویا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه رئال ایجاد کردند. بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازی تا اندازه ای متعادل تر شد اما باز هم این سویا بود که موقعیت های جدی تری ایجاد می کرد. در دقیقه 16، وسام بن یدر می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

ولی تنها یک دقیقه بعد، آندره سیلوا سویا را پیش انداخت. روی اشتباه مارسلو در میانه زمین رئال بود که بازیکنان سویا یک حمله سریع را ترتیب دادند و در نهایت روی پاس در عرض خسوس ناواس، سیلوا با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

1340021

 

1340022

 

رئالی ها در تلاش بودند تا این گل را خیلی زود جبران کنند اما در دقیقه 21، دروازه شان را برای بار دوم باز شده دیدند. این بار روی یک ضدحمله سریع بود که خسوس ناواس با کورتوا تک به تک شد. ضربه او را دروازه بان رئال برگشت داد اما توپ برگشتی را آندره سیلوا با یک ضربه به موقع، تبدیل به گل کرد.

 

1340026

 

1340025

 

 

رئال می توانست خیلی زود بار دیگر اختلاف را به یک گل کاهش بدهد اما ضربه گرت بیل با دخالت دروازه بان سویا، به تیر دروازه برخورد کرد.

تلاش رئالی ها برای جبران گل های خورده ادامه داشت و بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در دقیقه 39، این سویا بود که به گل سوم رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه رئال بود که دفاع ناقص بازیکنان این تیم باعث شد تا توپ به پشت محوطه برگردد. اما با ضربه سر واسکس، وسام بن یدر پشت مدافعان صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، حساب کار را 3-0 کرد.

 

1340024

 

1340023

 

رئالی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی نیمه اول تلاش زیادی کردند تا حداقل یکی از گل های خورده را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد و این نیمه با همان سه گل به پایان رسید.

رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 53 توسط لوکا مودریچ به گل رسیدند اما داور بعد از کمک گرفتن از VAR، گل را مردود اعلام کرد.

برتری رئالی ها ادامه داشت اما این سویا بود که نزدیک بود در دقیقه 58 به گل چهارم برسد اما حضور گرت بیل مانع از باز شدن دروازه رئال شد.

حملات رئال ادامه پیدا کرد و در مقابل بازیکنان سویا به دنبال استفاده از ضدحملات بودند. یکی از بهترین موقعیت های میزبان برای زدن گل چهارم در دقیقه 81 ایجاد شد اما فرانکو واسکز توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-0 سویا به پایان رسید.   

دیدگاه‌ها