کد خبر : 1459967 | 18 شهریور 1396 ساعت 19:22 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی شیرین آرسنال مقابل بورنموث

آرسنال موفق شد در دیداری خانگی مقابل بورنموث به پیروزی 3-0 دست پیدا کند و به نیمه بالایی جدول لیگ برتر برگردد.

پیروزی خانگی شیرین آرسنال مقابل بورنموث

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آرسن ونگر که در دو دیدار قبلی مقابل استوک سیتی و لیورپول شکست خورده بودند، در دیدار امروز نمایش بهتری داشتند و توانستند با سه گل از سد تیم سختکوش بورنموث عبور کنند.

 

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد اما آرسنالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 6 توانستند به گل برسند. روی نفوذ خوب سئاد کولاشیناچ از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه بورنموث، دنی ولبک با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند.

 

 

1240195

 

برتری میزبان ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب دیگر روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسن؛ تا اینکه در دقیقه 27، الکساندر لاکازت موفق شد حساب کار را 2-0 کند.

 

ستاره فرانسوی توپچی ها که روی همکاری با ولبک صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت دیدنی دروازه بورنموث را باز کرد.

 

 

1240194

 

 

بعد از این گل بازیکنان بورنموث که چیزی برای از دست دادن نداشتند، توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه آرسنال ایجاد کنند.

 

در دقایق پایانی، بازی متعادل تر شد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان دو گل به سود آرسنال به پایان رسید.

 

نیمه دوم را هم بورنموث بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که جرمین دفو با ضربه سر یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او به تیر دروازه آرسنال برخورد کرد.

 

در مقابل  این تیم میزبان بود که در دقیقه 50 به گل سوم رسید. روی پاس آرون  رمزی به گوشه محوطه جریمه بورنموث بود که ولبک با یک ضربه دقیق، توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد.

 

برتری آرسنالی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه زدن گل چهارم پیش رفتند اما ضربات اوزیل و ژیرو راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

 

در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی بی ثمر بود و آرسنال با همان نتیجه 3-0 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها