کد خبر : 1594035 | 05 اسفند 1397 ساعت 10:14 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار شکستن طلسم نیمکت‌نشینی ستاره ایرانی

امروز در ادامه رقابت های ژوپیرلیگ یکی از حساس ترین بازی های فصل میان دو رقیب دیرینه برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی اندرلخت با بروژ به عنوان دو رقیب دیرینه و سنتی همواره تحت الشعاع حساسیت های فراوانی قرار می گیرد. این حساسیت ها در سال های گذشته با رقابتی که دو تیم در راه کسب عناوین قهرمانی داشتند به اوج خود رسید تا مصاف امروز همه نگاه ها را به بروکسل جلب کند.


سوای از حساسیت هایی که امتیاز این بازی برای دو تیم در جدول رده بندی دارد فوتبالدوستان ایرانی در انتظار شکسته شدن طلسم نیمکت نشینی های ستاره گران قیمت خط حمله بروژ آن هم مقابل تیمی هستند که کاوه رضایی راه گل زدن به آنها را بهتر از هر بازیکن خارجی دیگری بلد است.


 مهاجم شماره 10 بروژی ها با بدشانسی در اولین فصل از حضور در اردوی مدافع عنوان قهرمانی شرایط چندان مساعدی در این تیم ندارد به نحوی که در سه بازی قبلی چه در رقابت های داخلی چه در لیگ اروپا تنها روی نیمکت نشست تا مشخص شود ایوان لکو سرمربی تیم چندان از شرایط او رضایت ندارد.


با این وجود قرار گرفتن در فهرست بروژ برای سفر به بروکسل و رویارویی با اندرلخت این امیدواری را برای طرفداران کاوه رقم زد که طلسم نیمکت نشینی های او از بازی عصر امروز شکسته شود تا با گلزنی احتمالی دوباره به همان ستاره ای تبدیل شود که باشگاه بلژیکی در تابستان مبلغی در حدود 5 میلیون یورو برای خرید او هزینه کرد.

 

1384822

دیدگاه‌ها