کد خبر : 1558917 | 13 مهر 1397 ساعت 17:45 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

دی بروین آماده مصاف آنفیلد

خبر خوب گواردیولا در آستانه بازی با لیورپول

یکشنبه در آنفیلد، جدال صدرنشینان کنونی لیگ برتر انگلیس را شاهد خواهیم بود.

خبر خوب گواردیولا در آستانه بازی با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، سیتی سال هاست که موفق به شکست دادن لیورپول در آنفیلد نشده است. بازی یکشنبه می تواند فرصتی برای هر دو تیم باشد تا فرار در صدر جدول را آغاز کنند.

 

 

1334523

 

 

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی در نشست خبری این بازی تایید کرد که کوین دی بروین که از ماه آگوست به دلیل مصدومیت زانو به دور از میادین است، احتمالا می تواند برابر لیورپول به میدان برود:« کوین امروز در بخشی از تمرین حاضر بود و با ما تمرین کرد. در حال حاضر مشکل خاصی ندارد ولی باید تا فردا صبر کنیم. به جز فابیان دلف که مصدوم است، سایر بازیکنان را در اختیار داریم. البته گوندوغان هم مشکل کوچکی برایش پیش آمد که باید تا فردا برای تعیین وضعیت او صبر کنیم.»

 

صدمه به اتوبوس سیتی در آخرین بازی دو تیم:« قطعا لیورپول باید در این مورد شرمنده باشد. پلیس از شرایط متشنج بیرون ورزشگاه آگاه بود ولی اقدامی نکرد. کسی هم شناسایی نشد. امیدوارم شاهد تکرار آن حادثه نباشیم. نمی دانم فردا چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

 

دوئل با کلوپ:« یکشنبه سیتی با لیورپول بازی دارد و این نبردی بین من و کلوپ نیست. در نهایت تیم ها هستند که به پیروزی می رسند یا می بازند. قطعا کلوپ شایسته هرگونه تعریف و تمجیدی است. کیفیت بالای کنونی لیورپول به لطف اندیشه های اوست.

کلوپ  یک مربی فوق العاده است و برای او حداکثر احترام را قائل هستم. ما فصل گذشته در لیگ برتر یک بار برابر لیورپول پیروز شدیم ولی در لیگ قهرمانان هر دو بازی را باختیم. فوتبال همین است. برخی مواقع پیروز می شوید و برخی مواقع شاهد موفقیت حریف هستید.

قبلا همیشه حرف از یونایتد و لیورپول بود و سپس چلسی و آرسنال اما حالا ما نیز هستیم و به این مساله افتخار می کنیم. سیتی هنوز باید خودش را به این تیم ها نزدیک تر کند.»

 

 

دیدگاه‌ها