کد خبر : 1305352 | 30 بهمن 1394 ساعت 00:26 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف لیورپول در خانه آگسبورگ

لیورپول در دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، مقابل آگسبورگ به تساوی 0-0 رضایت داد.

توقف لیورپول در خانه آگسبورگ
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار نمایش بهتری از تیم میزبان ارائه دادند اما در نهایت نتوانستند به پیروزی برسند تا سرنوشت صعود دو تیم به دیدار برگشت کشیده شود.
دو تیم بازی را محتاطانه شروع کردند و این لیورپول بود که در دقیقه 7، صاحب اولین موقعیت جدی بازی شد اما ضربه فیرمینو، توسط دروازه بان آگسبورگ مهار شد.
در ادامه لیورپولی ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت چندانی ایجاد کنند. درمقابل، در دقایق پایانی نیمه اول، تیم میزبان نمایش بهتری داشت و صاحب دو موقعیت خوب شد اما هیچ یک از آنهاد تبدیل به گل نشد و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.
نیمه دوم را لیورپولی ها بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یک موقعیت گلزنی عالی خلق کردند اما ضربه فیرمینو تبدیل به گل نشد.
در دقیقه 60، روی یک ضربه آزاد، لیورپولی ها بار دیگر می توانستند به گل برسند اما این بار هم مدافعان آگسبورگ توپ را به موقع دفع کردند.
روند بازی در ادامه تغییر چندانی نکرد و هر دو تیم با نمایشی هجومی، موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها